EDIN про участь у проєкті з реалізації ЕТТН

edin_pro_uchast_u_proyekti_z_realizatsiyi_ettn

Найкраща та найпрогресивніша команда розробників EDIN вкотре взяла участь у реалізації державних проєктів. Відмітимо те, що провайдер електронного документообігу EDIN долучився до ініціативи щодо електронної ТТН ще з перших днів  і у 2019 році увійшов до робочої групи з розробки та впровадження рішення е-ТТН при Міністерстві Інфраструктури України. 

Мета розробки

У результаті роботи Міністерства інфраструктури України, центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику з безпеки на наземному транспорті учасників вантажних перевезень, виникла необхідність автоматизації відповідних робочих процесів, документообігу та контрольних функції шляхом створення системи електронного обміну документів е-ТТН, яка передбачає:

  1. Автоматизацію та алгоритмізацію процесів створення, підписання, обміну документами між учасниками перевезень;
  2. Стандартизацію та уніфікацію структури таких документів;
  3. Створення єдиної електронної екосистеми документообігу в галузі вантажних перевезень з залученням провайдерів електронного документообігу (провайдери ЕДО);
  4. Аналітику в галузі вантажних перевезень;
  5. Надання інструментів контролю за перевезеннями та інспекції електронних документів е-ТТН відповідним державним органам.

Для чого ми це робимо?

Така розробка дозволить:

  • скоротити час на опрацювання та узгодження документів е-ТТН, відповідних актів і супровідних документів;
  • скоротити ризики, пов’язані з помилками ручного вводу, дублювання документів, а також корупційну складову при обміні й підготовці таких документів;
  • об’єднати надавачів електронних послуг у сфері документообігу в єдину електронну систему зі стандартизованими підходами в управлінні й використання документів е-ТТН.

Коментарі наших колег, які наполегливо працювали над проєктом 

А тепер пропонуємо дізнатися, як це відбувалося всередині компанії. Наші колеги, які з максимальною продуктивністю та старанністю працювали над проєктом і досягли бажаного результату, поділилися своїми враженнями та досвідом. Отже, до вашої уваги, представляємо вам нашу неймовірну четвірку:

Гончаров Дмитро (продакт-менеджер) – відповідав та керував проєктом

EDIN про участь у проєкті з реалізації ЕТТН

  • Які труднощі виникли під час керування проєктом?

“Детально проаналізувати технічне завдання від ІАА-МІУ на 160 сторінок, щоб прийти до команди із конкретним планом 🙂  Якщо без жартів, то з такою командою будь-який проєкт перетворюється в перелік завдань, котрі ми беремо і виконуємо”.

  •  Які переваги в успішній реалізації проєкту ви вбачаєте для EDIN?

“Готовність до підключення поточних та нових клієнтів. Попереду ще багато роботи, але ми рухаємось в правильному напрямку. Вважаю, що без зайвих слів всі розуміють, що це означає для EDIN”.

  • Що було мотивацією для досягнення успішного результату? 

“Стати першим акредитованим провайдером ЕДО в рамках третьої фази проєкту впровадження ТТН в Україні. Ми її і досягли”.

 

Алієв Арсен (розробник) – перетворив вимоги проєкта в реальність через написання коду

EDIN про участь у проєкті з реалізації ЕТТН

  • Що було найважчим в реалізації проєкту?

Найважчим було розібратися з  структурою документів. Багато полів мали не очевидне значення,  доводилось часто уточнювати у розробників ЦБД,  що саме необхідно записувати в те чи інше поле. Також трактування значень цих полів часто змінювалося в процесі реалізації проекту, що додавало зайвої роботи.  Досить складна схема обміну документами,  особливо актів коригування до ТТН”.  

  • Наскільки продуктивною була робота в команді?

“Роботу в команді вважаю достатньо продуктивною,  ми встигали адаптуватися  під зміни проєкту,  виконувати поставлені задачі”.

  • Чи було б вам цікаво в подальшому реалізовувати проєкти на державному рівні?

 “Проєкти на державному рівні завжди цікаво реалізовувати. Вони, як правило, дуже складні і заплутані,  в них цікаво розбиратися.  У той же час,  такі проєкти потребують досить багато часу.  

При реалізації таких проєктів додає мотивації розуміння,  що цей проект буде мати попит та принесе користь кінцевому користувачу”.  

  • Які особисті якості допомогли в реалізації проєкту?

“Наполегливість,  здатність аналізувати проблему та знаходити рішення,  досвід роботи з ЕДО”.  

 

Коршунова Ольга (бізнес-аналітик) - аналізувала та описувала вимоги проєкта для розробника та тестувальника

EDIN про участь у проєкті з реалізації ЕТТН

  • Скільки часу було витрачено на аналіз та опис проєкту? 

“Приблизно 4-5 місяців, оскільки це був неперервний процес навіть під час розробки самого проекту”.

  • Які цілі першочергово були поставлені для успішної реалізації проєкту?  

“У нас була головна першочергова ціль з командою розробки - це встигнути завершити проект до вказаного дедлайну”.

 

Масюк Катерина (тестувальниця) - тестувала вимоги проєкта

EDIN про участь у проєкті з реалізації ЕТТН

  • Що було найважчим в реалізації проєкту?

“Впровадження нового документу з нетиповою для нас структурою і схемою роботи. Також заважали часті зміни в ТЗ і довгі погодження вимог, невідповідність ТЗ і деяких вимог”.

  • Наскільки продуктивною була робота в команді?

“Наша команда завжди продуктивна 🙂 Ми готувались до того, що тестування з МІУ буде в березні, тому, звісно, працювали по максимуму”.

  • Чи було б вам цікаво в подальшому реалізовувати проєкти на державному рівні?

“Важко сказати, це питання більше до БА - їм доводиться комунікувати з замовниками. Мені особисто цікава робота з документом ТТН і всім що з ним пов'язано”.

  • Які особисті якості допомогли в реалізації проєкту?

“Можливо підвищений рівень відповідальності перед іншими. Не люблю себе хвалити :)”.

Компанія має рости та розвиватися 

Надзвичайно круто мати такі кейси і бачити досягнення компанії, ще раз запевнитися, що ми не стоїмо на місці, безперервно розвиваємося та вдосконалюємося навіть, попри надзвичайно складну ситуацію у нашій країні.  Командо, давайте і надалі реалізовувати круті проєкти та підтримувати українську економіку! Далі буде!