Мета розробки У результаті роботи Міністерства інфраструктури України, центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику з безпеки на наземному транспорті учасників вантажних перевезень, виникла необхідність автоматизації відповідних робочих процесів, документообігу та контрольних функції шляхом створення системи електронного обміну документів е-ТТН, яка передбачає: Для чого ми це робимо? Така розробка дозволить: Коментарі наших колег, які наполегливо працювали над проєктом А тепер пропонуємо дізнатися, як це відбувалося всередині компанії. Наші колеги, які з максимальною продуктивністю та старанністю працювали над проєктом і досягли бажаного результату, поділилися своїми враженнями та досвідом. Отже, до вашої уваги, представляємо вам нашу неймовірну четвірку: Гончаров Дмитро (продакт-менеджер) – відповідав та керував проєктом “Детально проаналізувати технічне завдання від ІАА-МІУ на 160 сторінок, щоб прийти до команди із конкретним планом 🙂 Якщо без жартів, то з такою командою будь-який проєкт перетворюється в перелік завдань, котрі ми беремо і виконуємо”. “Готовність до підключення поточних та нових клієнтів. Попереду ще багато роботи, але ми рухаємось в правильному напрямку. Вважаю, що без зайвих слів всі розуміють, що це означає для EDIN”. “Стати першим акредитованим провайдером ЕДО в рамках третьої фази проєкту впровадження ТТН в Україні. Ми її і досягли”. Алієв Арсен (розробник) – перетворив вимоги проєкта в реальність через написання коду “Найважчим було розібратися з структурою документів. Багато полів мали не очевидне значення, доводилось часто уточнювати у розробників ЦБД, що саме необхідно записувати в те чи інше поле. Також трактування значень цих полів часто змінювалося в процесі реалізації проекту, що додавало зайвої роботи. Досить складна схема обміну документами, особливо актів коригування до ТТН”.
- Наскільки продуктивною була робота в команді?
“Роботу в команді вважаю достатньо продуктивною, ми встигали адаптуватися під зміни проєкту, виконувати поставлені задачі”.
- Чи було б вам цікаво в подальшому реалізовувати проєкти на державному рівні?
“Проєкти на державному рівні завжди цікаво реалізовувати. Вони, як правило, дуже складні і заплутані, в них цікаво розбиратися. У той же час, такі проєкти потребують досить багато часу.
При реалізації таких проєктів додає мотивації розуміння, що цей проект буде мати попит та принесе користь кінцевому користувачу”.
- Які особисті якості допомогли в реалізації проєкту?
“Наполегливість, здатність аналізувати проблему та знаходити рішення, досвід роботи з ЕДО”.
Коршунова Ольга (бізнес-аналітик) - аналізувала та описувала вимоги проєкта для розробника та тестувальника
- Скільки часу було витрачено на аналіз та опис проєкту?
“Приблизно 4-5 місяців, оскільки це був неперервний процес навіть під час розробки самого проекту”.
- Які цілі першочергово були поставлені для успішної реалізації проєкту?
“У нас була головна першочергова ціль з командою розробки - це встигнути завершити проект до вказаного дедлайну”.
Масюк Катерина (тестувальниця) - тестувала вимоги проєкта
- Що було найважчим в реалізації проєкту?
“Впровадження нового документу з нетиповою для нас структурою і схемою роботи. Також заважали часті зміни в ТЗ і довгі погодження вимог, невідповідність ТЗ і деяких вимог”.
- Наскільки продуктивною була робота в команді?
“Наша команда завжди продуктивна 🙂 Ми готувались до того, що тестування з МІУ буде в березні, тому, звісно, працювали по максимуму”.
- Чи було б вам цікаво в подальшому реалізовувати проєкти на державному рівні?
“Важко сказати, це питання більше до БА - їм доводиться комунікувати з замовниками. Мені особисто цікава робота з документом ТТН і всім що з ним пов'язано”.
- Які особисті якості допомогли в реалізації проєкту?
“Можливо підвищений рівень відповідальності перед іншими. Не люблю себе хвалити :)”.
Компанія має рости та розвиватися
Надзвичайно круто мати такі кейси і бачити досягнення компанії, ще раз запевнитися, що ми не стоїмо на місці, безперервно розвиваємося та вдосконалюємося навіть, попри надзвичайно складну ситуацію у нашій країні. Командо, давайте і надалі реалізовувати круті проєкти та підтримувати українську економіку! Далі буде!