Соціальні мережі починають перетворюватись на ЗМІ, точніше, вони вже майже ними стали. Споживачу важко сприймати інформацію, він бажає відкрити сторінку чи групу та побачити більш фанове наповнення: меми, відео, жарти, комікси. Ще з минулого року цей функціонал почав користуватися все більшою популярністю. Зараз можна помітити, що користувачі все частіше просто вмикають stories і передивляються їх одну за одною. Можна використовувати у цілях реклами і прямі ефіри, які однозначно виграють за актуальністю інформації у будь-якого іншого контенту. Верховна Рада прийняла Закон, в якому дозволяється порівняльна реклама. Тобто тепер бренди можуть відкрито розповідати про свої переваги над конкурентами зі згадуванням назв компаній. Китайська соціальна мережа не для всіх, проте її власники стверджують, що щоденно в онлайні 800 млн. користувачів. Здебільшого популярна серед покоління Z, але набирає популярності і в старшої вікової категорії. Головне правило TikTok - ніякого перевантаження інформацією. Магазин в інстаграмі - це зручно та вигідно. Не так давно з'явилася функція Shopping Tags, з якою можна відмічати товари, додаючи назви, номенклатуру та ціну. В тег додається і лінк, перейшвши за яким, юзер потрапляє до каталогу, де може більше дізнатися про продукт. Хітмейкерський контент
Stories
Порівняльна реклама
TikTok
Shopping Tags
5 трендів SMM в 2020
Провайдер електронного документообігу EDIN постійно стежить за трендами у сфері маркетингу та SMM зокрема. З 2020-им роком з`являються і нові тренди у розвитку компаній в соціальних мережах.