Враховуючи постійний хаос у процесі обслуговування клієнтів в закладах, британська компанія DataSparQ розробила нову систему розпізнавання облич AI Bar. Особливість рішення в тому, що бармен може обслуговувати гостей, не порушивши черги. Програма AI Bar фіксує обличчя всіх, хто підходить до барної стійки, щоб зробити замовлення. Розпізнаючи обличчя, система фіксує клієнта та надає йому номер у черзі. Гості закладу можуть спостерігати за спроектованною чергою на екрані, а бармен у своєму планшеті. AI Bar також визначає скільки часу необхідно на очікування замовлення, аналізуючи час знаходження людей біля барної стійки. Також штучний інтелект розпізнає вік відвідувачів, і люди, які здаються занадто молодими для вживання алкоголю, повинні показати документи. Налаштування вимагає стандартної веб-камери, екрану з дисплеєм і підключенням до Інтернету.
“Повторити!” – система AI Bar для дотримання черг в пабах
EDI-провайдер EDIN постійно стежить за технологічними новинками для оптимізації продажів. Нещодавно на ринку з`явився новий продукт для полегшення обслуговування відвідувачів бару.