Зв'яжіться з нами:

Що зробити компанії для підключення електронної ТТН у свої процеси?

Перш за все, для підключення електронної ТТН потрібно укласти договір із компанією-провайдером EDIN, яка однією з перших в Україні пройшла та успішно завершила тестування взаємодії з системою електронного документообігу е-ТТН. 

Чому варто обрати EDIN?

  • На сьогодні, 15 вантажовідправників, 30 перевізників, 12 вантажоодержувачів вже використовують е-ТТН від EDIN — структурований документ (!), а не PDF. Партнерами EDINого провайдера електронного документообігу являються провідні національні та міжнародні компанії з різних сфер, такі як: АТБ, METRO, ФОКСТРОТ, СУШИЯ, ВЕЛИКА КИШЕНЯ, ЕКО МАРКЕТ, ОККО, PROSTOR, SOCAR, SALATEIRA, WATSONS, NOVUS, EVA, GOOD WINE, TARANTINO FAMILY, METINVEST. 
  • Більш як 1300 е-ТТН для реальних перевезень та 3000+ е-ТТН для пілотних перевезень створені за допомогою системи EDIN (дані постійно оновлюються).
  • EDIN забезпечує повний ланцюг постачання від замовлення до отримання вчасної оплати послуг та оприбуткування товарів у різних процесах — прямі постачання, внутрішні перевезення, кросс-докінг, робота з дистриб’юторами, переміщення через проміжні склади та інше.
  • EDIN  надає можливості інтеграції з будь-якою обліковою системою.
  • EDIN  надає повну експертну підтримку на кожному етапі переходу з паперу на е-ТТН та електронний документообіг
  • EDIN  надає технічну підтримку 24/7/365

Можливості е-ТТН від EDIN

Система е-ТТН від EDIN має широкі можливості, що націлені на вирішення завдань бізнесу.

  1. Пряме постачання покупцю без використання проміжних складів. 
  2. Кросс-докінг: окремі та зведена е-ТТН.
  3. Коригуючі акти до е-ТТН.
  4. Перевантаження вантажу в дорозі з машини на машину.
  5. Перевантаження вантажу в дорозі з машини на склад (2 е-ТТН).
  6. Перевантаження вантажу в дорозі з машини на склад (1 е-ТТН).
  7. Відвантаження товару зі складу відповідального зберігання.
  8. Відмова вантажоодержувача приймати вантаж.
Схема роботи електронної ТТН від EDIN
Рисунок 1 – Схема роботи електронної ТТН від EDIN

9 кроків для підключення е-ТТН від EDIN

Підказки для перевізників, вантажовідправників та вантажоодержувачів, що допоможуть впровадити е-ТТН у Ваш бізнес:

1) Аналіз поточних процесів

Логістика в кожній компанії – це чорна скринька, процеси вибудовані по-різному. Необхідно провести передпроектне дослідження для опису та аналізу поточних процесів компанії (постачання з/без використання розподільчого центру, внутрішні переміщення, крос-докінг та ін.).

2) Підготовка варіантів адаптації поточних процесів в електронному документообігу.

Знайти експертну підтримку для переведення паперового документообігу до електронного без зупинки бізнесу.

3) Погодження процесів в електронному документообігу

Прийняти рішення усередині компанії серед усіх учасників документообігу про процес.

4) Вибір контрагентів для пілотного постачання по кожному процесу.

Якщо Ви, наприклад, відправник вантажу, то необхідно підключити перевізника і вантажоодержувача для проведення пілотної поставки (для поточного документообігу додається ТТН в електронному вигляді). 

5) Підготовка та навчання Ваших контрагентів перед пілотним постачанням.

6) Проведення пілотного постачання по кожному процесу.

Найчастіше після цього етапу Ви вже самостійно бачите переваги від переходу на електронну ТТН та вузькі місця, які необхідно закрити.

7) Підготовка додаткової угоди про роботу з е-ТТН для своїх партнерів.

Використання е-ТТН та супутніх документів щодо процесу (електронна заявка на транспортування, довіреність на водія, маршрутний лист та ін.) має бути закріплене у договорах поставки та про транспортно-експедиторське обслуговування. 

8) Налаштування інтеграції: е-ТТН + коригуючі акти + додаткові документи в рамках процесів (1С- модуль / самостійно).

Якщо кількість ТТН на день більше ніж 5, то зазвичай партнери замислюються про інтеграцію – робота з е-ТТН у своїй звичній обліковій системі.

9) Поетапне масштабування процесів.

На прикладі, одного з ритейлерів – запуск процесу з використання е-ТТН у Києві та Київській області. Потім підключення до інших регіонів.