Зв'яжіться з нами:

EDIN Market

Сервіс, завдяки якому відбувається автоматизація процесу продажу та закупівель молочної продукції, покращуючи управління поставками та забезпечуючи прозорість і контроль на всіх етапах торгівлі

Які проблеми вирішує EDIN Market
для продавців молочної продукції

  • Контроль: Актуальних залишків та своєчасне наповнення запасів

  • Конкуренція: Можливість формувати та надавати доступ до прайс-листу партнерам з різними рівнями знижок

  • Оптимізація постачання: Для продавця є зручність в тому, що він отримує логістичні дані по замовленню і розуміє який транспорт готувати

  • Індивідуальні пропозиції: Можливість продавцю створити обмеження та умови по замовленню, до прикладу, замовлення тільки кратно упаковкам або палетам

  • Оптимізація та цифровізація бізнесу

Отримати консультацію
img

Хто з продавців молочної продукції вже користується EDIN Market

Можливості в EDIN Market для продавців:

Отримати консультацію
01

Завантаження прайс-листа на веб-платформі з Excel та інтегровано (товарні та логістичні характеристики, фото товару через інтеграцію з Listex, кратність, ціни, залишки, квоти на замовлення, ознаки товару — новинка, акція та ін.)

02

Обʼєднання покупців у групи для швидкості публікації прайс-листа та графіку прийому замовлень

03

Публікація прайс-листа для окремого покупця з індивідуальними умовами та для групи покупців

04

Конструктор відображення прайс-листа (набір, порядок полей та бізнес-процес) на боці продавця та покупця

05

Встановлення та контроль обмежень при формуванні замовлення покупцем (мінімальна та максимальна сума замовлення, кредитний ліміт, максимальна вага / кількість позицій та ін.)

06

Формування кошику замовлення для покупця

07

Пошук товарних позицій за різними критеріями

08

Повідомлення (e-mail, push) про отримання нового документу

09

Налаштування індивідуального ланцюга документів після отримання замовлення (ORDRSP, DESADV, RECADV, ТТН тощо)

Як покупцям розпочати роботу із застосунком EDIN Market?

Запускаємо оновлений дизайн EDIN Market

Ласунка про організацію закупівель

Питання та відповіді

Корисні Статті
Які переваги використання сервісу EDIN Market перед EDI NETWORK?

Основні переваги полягають в додаткових обмеженнях, які можна встановити на відправку замовлення. Покупець не відправить замовлення:

– не згідно обмежень до замовлення (мінімальна/максимальна сума, максимальна кількість палет тощо)

– не згідно обмежень до товарів (мінімальна кількість одиниць, залишок, квота, кратність)

– не згідно графіку прийому замовлення

– з товарами, яких немає в наявності

– товари з неактуальними цінами

 

Таким чином продавець та покупець можуть бути впевнені в коректності замовлення.

Чи можно відображати прайс без цін?

Ні. Якщо продавець на бажає показувати ціни, то необхідно передати по всім товарним позиціям ціну = 1 грн.

Чи є обмеження по формуванню мінімального замовлення?

Так. Продавець приймає рішення щодо необхідності встановлення даного обмеження. Є обмеження по мінімальній сумі замовлення (покупець не зможе відправити замовлення, сума якого менше зазначеного обмеження) та мінімальній кількості одиниць по товарній позиції (покупець не зможе замовити товарну позицію, кількість якої менше зазначеного обмеження).

Чи можна налаштувати автоматичне замовлення продукції?

Якщо під автоматичним замовленням мається на увазі встановлення дня та часу для автоматичної відправки замовлення на певні товару, то ні.

Зробіть свій бізнес сильнішим із EDIN

Зверніться до наших фахівців, і ми розробимо для вас індивідуальну пропозицію

    Ознайомлений/а з політикою конфіденційності, та даю згоду на обробку персональних даних.