Рішення для пришвидшення процесу
постачання бакалійних товарів
Перебої у ланцюгах постачання: Через труднощі у постачанні сировини та готових товарів, що призводить до зростання витрат та нестачі певних продуктів
Інтенсивна конкуренція: Велика кількість конкурентів, включаючи супермаркети та міжнародні мережі, змушує знижувати ціни та маржу, що впливає на прибутковість бізнесу
Вимоги: Часті зміни в податковому законодавстві та жорсткі вимоги до сертифікації товарів збільшують адміністративні витрати та ризики штрафів
Використання даних для ідентифікації шаблонів та трендів у споживанні.
Виходячи з аналізу, продавці можуть більш точно планувати свої закупівлі та запаси.
EDIN Market забезпечує можливість створити накладну на повернення , зменшуючи відсоток простроченої продукції.
EDIN Market активно допомагає виробникам ефективно просувати свої товари та бренди серед кінцевих покупців, використовуючи мобільний застосунок.
Завантаження прайс-листа на веб-платформі з Excel та інтегровано (товарні та логістичні характеристики, фото товару через інтеграцію з Listex, кратність, ціни, залишки, квоти на замовлення, ознаки товару — новинка, акція та ін.)
Обʼєднання покупців у групи для швидкості публікації прайс-листа та графіку прийому замовлень
Публікація прайс-листа для окремого покупця з індивідуальними умовами та для групи покупців
Конструктор відображення прайс-листа (набір, порядок полей та бізнес-процес) на боці продавця та покупця
Встановлення та контроль обмежень при формуванні замовлення покупцем (мінімальна та максимальна сума замовлення, кредитний ліміт, максимальна вага / кількість позицій та ін.)
Формування кошику замовлення для покупця
Пошук товарних позицій за різними критеріями
Повідомлення (e-mail, push) про отримання нового документу
Налаштування індивідуального ланцюга документів після отримання замовлення (ORDRSP, DESADV, RECADV, ТТН тощо)
Першочергова ціль сервісу (веб-платформа та мобільний застосунок) – оптимізувати роботу між продавцем та покупцем, завдяки створенню єдиного джерела отримання замовлення.
Деякі продавці збільшили прибуток завдяки:
– відображенню повного асортименту товарів (у покупця зʼявляється можливість самостійно вирішити, що він хоче купити, ознайомившись з інформацією про товар)
– грамотному налаштуванню міток для товарів “Новинка”, “Акція”, “Хіт продажів” (покупці, в першу чергу, бачать товари з мітками)
Перевести торгові точки на самостійне формування замовлення. Сфокусувати торгових представників на виконання інших KPI (мерчандайзинг, розширення клієнтської бази, роботи з конкурентами).
Так, кожного покупця необхідно зареєструвати та створити/обрати GLN (Global Location Number). GLN – це унікальний ідентифікатор місця розташування та основний ідентифікатор на платформі для визначення учасника електронної взаємодії (відправника чи отримувача документу, точки доставки, місця завантаження / розвантаження тощо). Також GLN використовується для розмежування повноважень та доступів до документів у ваших співробітників.
Необхідно звʼязатись зі своїм акаунт-менеджером та надати наступну інформацію:
– назва фізичної/юридичної особи
– РНОКПП/ЄДРПОУ
– адреса точки доставки (населений пункт, район, область, адреса)
– e-mail користувача
Після виконання налаштувань по кожній торговій точці буде наданий GLN, а користувачу буде надіслано посилання на створення паролю.
Якщо під автоматичним замовленням мається на увазі встановлення дня та часу для автоматичної відправки замовлення на певні товару, то ні.
Зверніться до наших фахівців, і ми розробимо для вас індивідуальну пропозицію