Пропонує комплекс рішень, адаптованих для ринку мʼясної продукції, що допомагає продавцям оптимізувати управління запасами, підвищувати якість продукції та вдосконалювати логістичні процеси
Конкуренція: Численні постачальники та різноманіття продуктів роблять важливим виділення своїх товарів через вищу якість, унікальність продуктів
Сезонність: Потреба бути попереду конкурентів, точніть прогнозування запасів та попиту у високий сезон
Терміни придатності: Мʼясні продукти часто мають короткий термін придатності, що вимагає ретельного контролю запасів
Маркетинг та конкуренція: Важко конкурувати з технологічними конкурентами на ринку
Використання даних для ідентифікації шаблонів та трендів у споживанні, зокрема під час сезонних піків, таких як гриль-сезон та свята.
Виходячи з аналізу, продавці можуть більш точно планувати свої закупівлі та запаси.
EDIN Market забезпечує можливість створити накладну на повернення, зменшуючи відсоток простроченої продукції.
EDIN Market активно допомагає виробникам ефективно просувати свої товари та бренди серед кінцевих покупців.
Завантаження прайс-листа на веб-платформі з Excel та інтегровано (товарні та логістичні характеристики, фото товару через інтеграцію з Listex, кратність, ціни, залишки, квоти на замовлення, ознаки товару — новинка, акція та ін.)
Обʼєднання покупців у групи для швидкості публікації прайс-листа та графіку прийому замовлень
Публікація прайс-листа дляокремого покупця з індивідуальними умовами та для групи покупців
Конструктор відображення прайс-листа (набір, порядок полей та бізнес-процес) на боці продавця та покупця
Встановлення та контроль обмежень при формуванні замовлення покупцем (мінімальна та максимальна сума замовлення, кредитний ліміт, максимальна вага / кількість позицій та ін.)
Формування кошику замовлення для покупця
Пошук товарних позицій за різними критеріями
Повідомлення (e-mail, push) про отримання нового документу
Налаштування індивідуального ланцюга документів після отримання замовлення (ORDRSP, DESADV, RECADV, ТТН тощо)
В мобільному застосунку – так. Зміна статусів відбувається на базі відправки/отримання електронних документів (покупець відправив електронне замовлення – статус “Відправлено”, продавець відправив електронне підтвердження замовлення та/або електронне повідомлення про відвантаження – статус “В процесі”, покупець відправив електронне повідомлення про прийом – статус “Виконано”, покупець відправив електронне повернення – статус “Повернуто”).
На веб-платформі – ні. Відображаються ланцюжки документів.
Написати нам на електронну пошту sales@edin.ua
Звʼязатись з постачальником та сповістити його про це.
Зверніться до наших фахівців, і ми розробимо для вас індивідуальну пропозицію