Зв'яжіться з нами:

EDIN Market

Особливі можливості для роботи з великим асортиментом товарів non-food

Які проблеми вирішує EDIN Market
для продавців non-food

  • Конкуренція: Висока конкуренція з іншими продавцями, особливо з великими мережами та інтернет-магазинами, які можуть пропонувати нижчі ціни та зручніші умови доставки

  • Логістика та постачання: Проблеми з постачанням товарів, затримки в логістиці та збої в ланцюжках постачання можуть призводити до дефіциту товарів

  • Технологічні зміни: Необхідність впровадження нових технологій для підвищення ефективності бізнесу, таких як системи управління запасами, CRM-системи, електронна комерція

Отримати консультацію
img

Можливості для продавців товарів non-food у сервісі EDIN Market

  • Можливість створювати детальні прайс-листи з різними рівнями знижок для різних партнерів.

  • Автоматичне оновлення цін та залишків, що забезпечує актуальність інформації навіть поза робочим часом операторів.

  • Замовлення автоматично інтегруються в облікову систему продавця, що спрощує управління великим асортиментом та мінімізує ризик помилок.

  • Сервіс дозволяє встановлювати різні умови для замовлень, наприклад, кратність упаковкам або палетам, що спрощує управління запасами та забезпечує ефективність операцій.

Хто з продавців категорії non-food вже користується EDIN Market

Можливості в EDIN Market для продавців:

Отримати консультацію
01

Завантаження прайс-листа на веб-платформі з Excel та інтегровано (товарні та логістичні характеристики, фото товару через інтеграцію з Listex, кратність, ціни, залишки, квоти на замовлення, ознаки товару — новинка, акція та ін.)

02

Обʼєднання покупців у групи для швидкості публікації прайс-листа та графіку прийому замовлень

03

Публікація прайс-листа для окремого покупця з індивідуальними умовами та для групи покупців

04

Конструктор відображення прайс-листа (набір, порядок полей та бізнес-процес) на боці продавця та покупця

05

Встановлення та контроль обмежень при формуванні замовлення покупцем (мінімальна та максимальна сума замовлення, кредитний ліміт, максимальна вага / кількість позицій та ін.)

06

Формування кошику замовлення для покупця

07

Пошук товарних позицій за різними критеріями

08

Повідомлення (e-mail, push) про отримання нового документу

09

Налаштування індивідуального ланцюга документів після отримання замовлення (ORDRSP, DESADV, RECADV, ТТН тощо)

Як покупцям розпочати роботу із застосунком EDIN Market?

Запускаємо оновлений дизайн EDIN Market

L'OREAL по оптимізацію процесу постачання:

«Оперативність створення електронних документів, що дозволяє зменшити час, який раніше витрачався на формування пакету документів на оплату транспортних послуг.<br> Завдяки впровадженню електронних накладних, цей процес став набагато швидшим та ефективнішим...»

Питання та відповіді

Корисні Статті
Як саме мобільний застосунок може вплинути на збільшення прибутку компанії?

Першочергова ціль сервісу (веб-платформа та мобільний застосунок) – оптимізувати роботу між продавцем та покупцем, завдяки створенню єдиного джерела отримання замовлення.

Деякі продавці збільшили прибуток завдяки:

– відображенню повного асортименту товарів (у покупця зʼявляється можливість самостійно вирішити, що він хоче купити, ознайомившись з інформацією про товар)

– грамотному налаштуванню міток для товарів “Новинка”, “Акція”, “Хіт продажів” (покупці, в першу чергу, бачать товари з мітками)

За рахунок чого можна оптимізувати роботу торгової команди?

Перевести торгові точки на самостійне формування замовлення. Сфокусувати торгових представників на виконання інших KPI (мерчандайзинг, розширення клієнтської бази, роботи з конкурентами).

Чи потрібно реєструвати покупців і як це зробити?

Так, кожного покупця необхідно зареєструвати та створити/обрати GLN (Global Location Number). GLN – це унікальний ідентифікатор місця розташування та основний ідентифікатор на платформі для визначення учасника електронної взаємодії (відправника чи отримувача документу, точки доставки, місця завантаження / розвантаження тощо). Також GLN використовується для розмежування повноважень та доступів до документів у ваших співробітників.

 

Необхідно звʼязатись зі своїм акаунт-менеджером та надати наступну інформацію:

– назва фізичної/юридичної особи

– РНОКПП/ЄДРПОУ

– адреса точки доставки (населений пункт, район, область, адреса)

– e-mail користувача

 

Після виконання налаштувань по кожній торговій точці буде наданий GLN, а користувачу буде надіслано посилання на створення паролю.

Як даний сервіс допоможе оптимізувати роботу постачальника?
  • Всі замовлення приходять з єдиного джерела (більше немає електронної пошти, месенджеру, кол-центру тощо).
  • Всі замовлення надходять коректні та своєчасно.
  • Масштабування без збільшення штату торгових представників, операторів кол-центру, менеджерів з продажу тощо.
  • Покупець завжди знає про зміну цін, новинки, спеціальні умови по певним SKU тощо.
  • Немає потреби в розробці власного рішення для дистрибʼюторів або торгових точок.
Чи можна налаштувати автоматичне замовлення продукції?

Якщо під автоматичним замовленням мається на увазі встановлення дня та часу для автоматичної відправки замовлення на певні товару, то ні.

Зробіть свій бізнес сильнішим із EDIN

Зверніться до наших фахівців, і ми розробимо для вас індивідуальну пропозицію

    Ознайомлений/а з політикою конфіденційності, та даю згоду на обробку персональних даних.