Прискорюйте облік товарів та розрахунки за перевезення вантажу завдяки обміну електронними товарно-транспортними накладними (е-ТТН)
EDIN – перший провайдер в Україні, який пройшов тестування від Міністерства інфраструктури для обміну е-ТТН. Ми надаємо повну експертну підтримку на кожному етапі переходу від паперових до електронних документів, гарантуючи безперервність вашого бізнесу.
EDIN підтримує понад 50 видів електронних документів для забезпечення повного ланцюга постачання, включаючи прямі постачання, внутрішні перевезення, крос-докінг тощо. Наші рішення легко інтегруються з вашими ERP, TMS, WMS системами (SAP, BAS, Rinkai, Tocan, QGUAR) через різні протоколи (AS2/FTP/API).
Інтеграція з EDIN дозволяє зменшити витрати, заощадити час на адміністративних процесах та автоматизувати документообіг. Екосистема EDIN підтримує різні бізнес-процеси, включаючи дистрибуцію, роботу з торговельними мережами та постачальниками сировини.
Наш мобільний застосунок EDIN Driver дозволяє водіям підписувати е-ТТН одним кліком. Застосунок отримав високу оцінку користувачів (4,9) завдяки зручності та надійності.
EDIN забезпечує цілодобову технічну підтримку, що важливо для безперебійної роботи, особливо під час нічних перевезень. Щомісяця через платформу проходить понад 200 000 е-ТТН, а до нашої системи підключені понад 120 компаній та 7 000 водіїв.
Гнучкі тарифи та інтеграція (налаштована інтероперабельність) з іншими провайдерами електронного документообігу спрощують впровадження е-ТТН, зберігаючи звичні рішення документообігу для всіх учасників перевезення.
Екосистема сервісів EDIN забезпечує повний процес взаємодії між контрагентами
EDI-Network
EDIN-Market
EDIN-Price
EDIN-Certificate
EDI-Network
EDIN-Tender
EDIN-Driver
Специфікація
Сертифікати
Замовлення
Відвантаження
Накладна
EDIN-TTH
е-ТТН
Коригуючі акти
до е-ТТН
Teндер
Договір
Заявка на транспортування
Акт виконаних
робіт
80% компаній, які вже обмінюються е-ТТН, використовували цей алгоритм для запуску е-ТТН.
Починаємо з опису існуючих бізнес-процесів, пов'язаних з паперовими ТТН, щоб зрозуміти, як їх адаптувати до електронного документообігу.
Готуємо варіанти адаптації ваших процесів для переходу на е-ТТН та електронний документообіг.
Налаштовуємо інтеграцію е-ТТН з вашими обліковими системами для безперебійного обміну документами.
Проводимо навчання для ваших співробітників та контрагентів, щоб забезпечити їх готовність до роботи з е-ТТН.
Проводимо пілотні постачання з використанням е-ТТН, отримуємо зворотний зв'язок і тестуємо процеси перед повноцінним запуском.
Після успішного пілоту здійснюємо повноцінний запуск е-ТТН у вашу операційну діяльність, забезпечуючи продуктивний обмін документами.
Підключаємо всіх контрагентів до е-ТТН для повного охоплення бізнес-процесів і подальшого масштабування рішення у вашій компанії.
У 2023 році держава анонсувала пілотний проєкт із впровадження електронних товарно-транспортних накладних для бізнесу. Ініціатором проєкту виступає Міністерство інфраструктури України, а технічну підтримку забезпечує Міністерство цифрової трансформації.
Відповідно до ЗУ «Про автомобільний транспорт», ТТН – це єдиний для всіх учасників транспортного процесу (крім фізичних осіб, які здійснюють перевезення вантажу за рахунок власних коштів та для власних потреб) документ, призначений для обліку товарно-матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи, що може використовуватися для списання товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, який складається у паперовій та/або електронній формі та містить обов’язкові реквізити, передбачені цим Законом та правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом.
Таким чином ЗУ “Про автомобільний транспорт” встановлює дві форми використання ТТН – паперову та електронну.
Відповідно до Порядку реалізації експериментального проекту з впровадження товарно-транспортної накладної в електронній формі у сфері внутрішніх вантажних перевезень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2024 року № 629 (далі – Порядок реалізації експериментального проекту) система електронного документообігу електронна товарно-транспортна накладна – інформаційно-комунікаційна система, що забезпечує обробку інформації щодо товарно-транспортної накладної в електронній формі, оснащена механізмами безпеки та захисту інформації від її втрати, неправильного використання і змін.
Система складається з бази даних товарно-транспортної накладної в електронній формі та програмних засобів, призначених для обміну даними та взаємодії з платформами електронного документообігу та іншими інформаційними, електронними комунікаційними чи інформаційно-комунікаційними системами.
Повний перелік актів доступний за посиланням: https://e-ttn.miu.gov.ua/law/
Мета проєкту е-ТТН – перехід на електронний документообіг товарно-транспортної накладної, дасть змогу оптимізувати бізнес-процеси і автоматизувати механізми їхнього виконання та контролю, а також мінімізувати кількість паперових документів, зробити прозорими господарські операції для контролюючих органів, інтегруватись з існуючими державними електронними інформаційними ресурсами (інформаційно-комунікаційними системами) міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, що значно заощадить витрати та час на управління потоками документів в субʼєктах господарювання різної форм власності та державних закладах.
Коли використання електронної ТТН стане обов’язковим?
Використання е-ТТН стане обов’язковим для вантажних перевезень автомобільним транспортом після прийняття Верховної Радою України внесення змін до Закону України “Про автомобільний транспорт” в частині використання на території України ТТН виключно в електронній формі.
Технічна підтримка працює 24/7
Відповідно до пункту 3 Порядку реалізації експериментального проекту метою експериментального проекту, окрім іншого, є впровадження товарно-транспортної накладної в електронній формі з використанням системи товарно-транспортної накладної у сфері внутрішніх вантажних перевезень, в тому числі на молочну сировину, високооктанові кисневмісні домішки, нафтопродукти (нафта), хліб і хлібобулочні вироби, деревину, етиловий спирт та алкогольні напої, об’єкти санітарних заходів.
Таким чином в рамках реалізації експериментального проєкту планується проаналізувати існуючі форми ТТН на спеціальні групи товарів, розробити форми е-ТТН на спеціальні групи товарів, впровадити такі форми в Системі е-ТТН, та протестувати використання таких форм учасниками вантажних перевезень.
Електронна ТТН дозволяє автоматизувати процес обміну документами, скоротити час на їхнє оформлення та обробку, мінімізувати людські помилки, зменшити витрати на паперові носії та покращити контроль за вантажними перевезеннями.
Електронна ТТН підписується за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), що забезпечує юридичну силу документів та підтверджує особу підписанта.
Так, система е-ТТН EDIN підтримує інтеграцію з різними ERP-системами та іншими бізнес-інструментами, що дозволяє компаніям автоматизувати процеси і забезпечити безшовний документообіг.
Пред’явити е-ТТН: Водій повинен надати інспектору доступ до електронної ТТН. Це можна зробити через мобільний додаток (наприклад, EDIN Driver) або інший засіб доступу до е-ТТН. Електронний документ матиме унікальний номер і реквізити, за якими інспектор може його перевірити.
Пред’явити електронний підпис: Якщо е-ТТН підписана електронним підписом водія через додаток, це підтверджує її юридичну силу. Водій має переконатися, що підпис активний і дійсний.
Забезпечити доступ до необхідних документів: Якщо інспектору потрібні додаткові документи, водій може показати їх в електронній формі через додатки або інші системи електронного документообігу.
Система забезпечує високий рівень захисту даних за допомогою сучасних криптографічних протоколів та захищених каналів зв’язку, що мінімізує ризики втрати або викривлення інформації.
Через сертифіковані центри надання електронних довірчих послуг (ЦСК): Ви можете отримати електронний підпис, звернувшись до одного з акредитованих ЦСК, таких як ПриватБанк, Ощадбанк, АЦСК “Україна” та інших. Для цього знадобляться документи водія (паспорт, код ІПН) і заявка на отримання підпису.
Через застосунок “Дія”: Якщо водій зареєстрований у “Дії”, він може скористатися функцією “Дія.Підпис”. Ця опція дозволяє підписувати електронні документи прямо з мобільного телефону за допомогою верифікації через “Дія”.
Через інші електронні сервіси.
Зверніться до наших фахівців, і ми розробимо для вас індивідуальну пропозицію