Зв'яжіться з нами:

EDIN Market

Ефективне рішення у боротьбі з величезною конкуренцією на ринку напоїв в Україні

Які проблеми вирішує
EDIN Market для продавців напоїв

  • Конкуренція: Ринок напоїв є дуже конкурентним, з безліччю брендів та видів продукції. Продавцям важко виділитися серед безлічі аналогічних пропозицій

  • Сезонність: Попит на різні види напоїв може значно варіюватися залежно від сезону

  • Терміни придатності: Багато напоїв мають обмежений термін придатності, що створює необхідність постійного контролю запасів та своєчасного продажу продукції

  • Зберігання та логістика: Напої часто вимагають спеціальних умов зберігання, таких як контроль температури. Це створює додаткові виклики в логістиці та управлінні запасами

Отримати консультацію
img

Можливості для продавців напоїв у сервісі
EDIN Market

  • Прогнозування попиту:

    Використання даних для ідентифікації шаблонів та трендів у споживанні.

  • Адаптація запасів:

    Виходячи з аналізу, продавці можуть більш точно планувати свої закупівлі та запаси.

  • Термін придатності:

    EDIN Market забезпечує можливість створити накладну на повернення , зменшуючи відсоток простроченої продукції.

  • Конкуренція:

    EDIN Market активно допомагає виробникам ефективно просувати свої товари та бренди серед кінцевих покупців, використовуючи мобільний застосунок.

Хто з продавців напоїв вже користується EDIN Market

Можливості в EDIN Market для продавців:

Отримати консультацію
01

Завантаження прайс-листа на веб-платформі з Excel та інтегровано (товарні та логістичні характеристики, фото товару через інтеграцію з Listex, кратність, ціни, залишки, квоти на замовлення, ознаки товару — новинка, акція та ін.)

02

Обʼєднання покупців у групи для швидкості публікації прайс-листа та графіку прийому замовлень

03

Публікація прайс-листа для окремого покупця з індивідуальними умовами та для групи покупців

04

Конструктор відображення прайс-листа (набір, порядок полей та бізнес-процес) на боці продавця та покупця

05

Встановлення та контроль обмежень при формуванні замовлення покупцем (мінімальна та максимальна сума замовлення, кредитний ліміт, максимальна вага / кількість позицій та ін.)

06

Формування кошику замовлення для покупця

07

Пошук товарних позицій за різними критеріями

08

Повідомлення (e-mail, push) про отримання нового документу

09

Налаштування індивідуального ланцюга документів після отримання замовлення (ORDRSP, DESADV, RECADV, ТТН тощо)

Як покупцям розпочати роботу із застосунком EDIN Market?

Запускаємо оновлений дизайн EDIN Market

ТОВ Карпатські мінеральні води: Інтеграція з EDIN:

«Інтеграція - ідеальне рішення. Ми раді, що скористалися такою можливістю і тепер заощаджуємо дуже багато ресурсів.<br> Інтеграція дає перевагу у роботі з ключовими клієнтами, тому що виключає помилки людського фактора. Заощаджує багато часу співробітникам із відділу логістики на завантаження замовлень від партнерів у 1С. Тим більше, що цифрові технології стрімко витісняють аналогові і вже багато хто, навіть дистрибʼютори, приєдналися до подібних платформ.»

Питання та відповіді

Корисні Статті
Чи відрізняється застосунок від SPOT 2D?

Можливість закриття поставки за допомогою електронного документообігу

Хто проводить навчання щодо нових покупців чи діючих?

Технічна підтримка або ваш персональний менеджер EDIN Market

Зробіть свій бізнес сильнішим із EDIN

Зверніться до наших фахівців, і ми розробимо для вас індивідуальну пропозицію

    Ознайомлений/а з політикою конфіденційності, та даю згоду на обробку персональних даних.