Ефективне рішення у боротьбі з величезною конкуренцією на ринку напоїв в Україні
Конкуренція: Ринок напоїв є дуже конкурентним, з безліччю брендів та видів продукції. Продавцям важко виділитися серед безлічі аналогічних пропозицій
Сезонність: Попит на різні види напоїв може значно варіюватися залежно від сезону
Терміни придатності: Багато напоїв мають обмежений термін придатності, що створює необхідність постійного контролю запасів та своєчасного продажу продукції
Зберігання та логістика: Напої часто вимагають спеціальних умов зберігання, таких як контроль температури. Це створює додаткові виклики в логістиці та управлінні запасами
Використання даних для ідентифікації шаблонів та трендів у споживанні.
Виходячи з аналізу, продавці можуть більш точно планувати свої закупівлі та запаси.
EDIN Market забезпечує можливість створити накладну на повернення , зменшуючи відсоток простроченої продукції.
EDIN Market активно допомагає виробникам ефективно просувати свої товари та бренди серед кінцевих покупців, використовуючи мобільний застосунок.
Завантаження прайс-листа на веб-платформі з Excel та інтегровано (товарні та логістичні характеристики, фото товару через інтеграцію з Listex, кратність, ціни, залишки, квоти на замовлення, ознаки товару — новинка, акція та ін.)
Обʼєднання покупців у групи для швидкості публікації прайс-листа та графіку прийому замовлень
Публікація прайс-листа для окремого покупця з індивідуальними умовами та для групи покупців
Конструктор відображення прайс-листа (набір, порядок полей та бізнес-процес) на боці продавця та покупця
Встановлення та контроль обмежень при формуванні замовлення покупцем (мінімальна та максимальна сума замовлення, кредитний ліміт, максимальна вага / кількість позицій та ін.)
Формування кошику замовлення для покупця
Пошук товарних позицій за різними критеріями
Повідомлення (e-mail, push) про отримання нового документу
Налаштування індивідуального ланцюга документів після отримання замовлення (ORDRSP, DESADV, RECADV, ТТН тощо)
«Інтеграція - ідеальне рішення. Ми раді, що скористалися такою можливістю і тепер заощаджуємо дуже багато ресурсів.<br> Інтеграція дає перевагу у роботі з ключовими клієнтами, тому що виключає помилки людського фактора. Заощаджує багато часу співробітникам із відділу логістики на завантаження замовлень від партнерів у 1С. Тим більше, що цифрові технології стрімко витісняють аналогові і вже багато хто, навіть дистрибʼютори, приєдналися до подібних платформ.»
Можливість закриття поставки за допомогою електронного документообігу
Технічна підтримка або ваш персональний менеджер EDIN Market
Зверніться до наших фахівців, і ми розробимо для вас індивідуальну пропозицію