Зв'яжіться з нами:

EDIN Market

Сервіс допомагає спланувати обсяги виробництва хліба, автоматизує процес замовлення, усуває людський фактор і значно пришвидшує обробку замовлень у точки продажів

Які проблеми вирішує EDIN Market
для продавців хліба

  • Повернення: Хліб та хлібобулочні вироби в основному мають короткий термін зберігання, тому постачальники дуже часто стикаються з поверненням товару

  • Великі масиви інформації: Щоденні замовлення, які займають багато часу на їх обробку

  • Людський фактор: Нескінченні помилки через людський фактор, що значно уповільнюють процес замовлення

  • Брак інструменту для прогнозування попиту та уникнення дефіциту або перевищення запасів

Отримати консультацію
img

Можливості для продавців хліба у сервісі
EDIN Market

  • Реалізований документ повернення товару в мобільному застосунку.

  • Продавець на торговій точці має змогу за допомогою мобільного застосунку відслідковувати динаміку продажу тієї чи іншої товарної позиції.

  • Попереднє замовлення дозволяє запланувати необхідну кількість продукції та уникнути дефіциту товару.

  • Постачальник може формувати графік замовлень, що дає змогу розвантажити відділ обробки замовлень в пікові періоди.

Хто з продавців хлібної продукції вже користується EDIN Market

Можливості в EDIN Market для продавців:

Отримати консультацію
01

Завантаження прайс-листа на веб-платформі з Excel та інтегровано (товарні та логістичні характеристики, фото товару через інтеграцію з Listex, кратність, ціни, залишки, квоти на замовлення, ознаки товару — новинка, акція та ін.)

02

Обʼєднання покупців у групи для швидкості публікації прайс-листа та графіку прийому замовлень

03

Публікація прайс-листа для окремого покупця з індивідуальними умовами та для групи покупців

04

Конструктор відображення прайс-листа (набір, порядок полей та бізнес-процес) на боці продавця та покупця

05

Встановлення та контроль обмежень при формуванні замовлення покупцем (мінімальна та максимальна сума замовлення, кредитний ліміт, максимальна вага / кількість позицій та ін.)

06

Формування кошику замовлення для покупця

07

Пошук товарних позицій за різними критеріями

08

Повідомлення (e-mail, push) про отримання нового документу

09

Налаштування індивідуального ланцюга документів після отримання замовлення (ORDRSP, DESADV, RECADV, ТТН тощо)

Як покупцям розпочати роботу із застосунком EDIN Market?

Запускаємо оновлений дизайн EDIN Market

ТОВ Хлібодар про ефективну роботу у EDIN Market

Питання та відповіді

Корисні Статті
Чи реалізований функціонал стосовно повернень (дуже важливо для категорії Хліб)?

Так. У покупця в мобільному застосунку є можливість сформувати повернення по товарам, які він замовляв за певний період. Продавець зі свого боку може встановити максимальну кількість днів для повернення товару.

Чи є можливість коригувати замовлення?

Так. У покупця в мобільному застосунку є можливість відредагувати відправлене замовлення до моменту, поки продавець його не підтвердить / не відвантажить зі свого боку

Чи можливо встановлювати графік замовлень (теж дуже важлива опція для категорії Хліб, оскільки покупці можуть робити декілька замовлень в день)?

Так. У продавця є можливість встановити графік прийому замовлень (наприклад, кожного понеділка та середу з 9:00 до 20:00). Додатково продавець може заблокувати можливість відправки замовлення поза графіком та встановити час для нагадування щодо необхідності відправки замовлення в строк (покупцю прийде повідомлення на e-mail та push-повідомлення в мобільний застосунок).

Зробіть свій бізнес сильнішим із EDIN

Зверніться до наших фахівців, і ми розробимо для вас індивідуальну пропозицію

    Ознайомлений/а з політикою конфіденційності, та даю згоду на обробку персональних даних.