У магазинах Amazon Go використовуються телекамери над робочою зоною і технології комп’ютерного зору в поєднанні з геозон для смартфонів, щоб відстежувати покупців і товари. Застосовувана система дозволяє простежити, коли покупець взяв щось з полиці і поклав у кошик, і також визначити, коли він передумав, і повернув товар назад.
За словами віце-президента компанії по фізичним продажам та технологіям Діліпа Кумара, Amazon не планує найближчим часом відкривати більше продуктові магазини. Однак, не виключає такої можливості, якщо перший досвід буде успішним.
У листопаді 2019 року Amazon оголосив про відкриття нової мережі продуктових магазинів в Лос-Анджелесі. Компанія Amazon розробляє закони для технології з розпізнавання осіб. Amazon третій рік поспіль займає перше місце в рейтингу найдорожчих брендів світу. У 2020 році його вартість перевищила рекордні $ 220 млрд.