Але й самому бізнесу легше вирішувати завдання з можливістю будь якої секунди звернутися до мобільного пристрою. Отже і попит на комерційні мобільні додатки зростає щосекунди: 80% покупців B2B використовують мобільні пристрої на роботі, і більше 60% говорять, що мобільні пристрої зіграли значну роль в недавній покупці. «Тримати руку на пульсі» у сучасному бізнесі необхідно для кожного підприємця, який бажає своїй компанії успіху. Мінливість економічного мікроклімату, настрою користувачів вимагають гнучких рішень. Знаходячись у іншому кінці міста, поза домом чи офісом, клієнт може потребувати швидкий доступ до будь-якої інформації – інструкція, наявність товару, способи доставки та ін. Функціонал визначення місцезнаходження клієнта допомагає в продажах. І це факт, адже таким чином, продавець може відстежити звідки і куди найчастіше покупець замовляє продукцію, яку саме, розуміти яка рекламна компанія підходить для кожного з клієнтів і тд. Найкращий спосіб випробувати сервіси визначення локації – запустити таргетовану рекламу, яка буде відповідати показникам місцезнаходження аудиторії. Наприклад, якщо компанії необхідно збільшити продажі борошна в Івано-Франківській області. Не селфі єдиним. Камера стає інструментом, який дозволяє не лише робити фотознімки в особистих цілях, але й виконує комерційну функцію. Наприклад, зараз популярними стають додатки, за допомогою яких, покупцю не потрібно вводити окремий запит в пошуковик, щоб побачити наявність того чи іншого продукту – достатньо відсканувати штрих-код. Більшість з нас звикли, що push-повідомлення – це спосіб набридливої реклами. Часто вікна з рекламними посиланнями використовують для збільшення трафіку, конверсії, проте для них знайшли й інші застосування. Мобільні додатки для В2В іноді потребують такий інструмент, адже, наприклад, для нагадування про узгодження документу чи проведення зустрічі, push-повідомлення є найефективнішим методом. Інтегровані з CRM, персоналізацією і прогнозної аналітикою, додатки B2B можуть просувати індивідуальний таргетинг в залежності від компанії користувача, його ролі, взаємодії та історії покупок. Не всі програми «комерція» B2B повинні бути транзакційними. Наприклад Caterpillar пропонує більше 20 додатків для Android і iOS для підтримки дилерів і кінцевих клієнтів на робочому місці. У великих компаніях дуже зручно застосовувати певний набір мобільних додатків, які можуть контролювати одночасно кілька напрямків. Наприклад, окремо надається інформація від продажів, окремо від маркетингових активностей, окремо фінансова інформація. Такий спосіб застосовується для того, щоб великий потік даних не змішувався у 100 повідомленнях одного додатку. Надсилання базової інформація для користування сервісом (комерційна пропозиція, тарифний пакет, інструкція) – це лише початок співпраці. Для того, щоб клієнт і справді почав використовувати продукт, необхідні допоміжні інструменти. Окрім нагадування, потрібна така собі підтримка, яка б допомагала впроваджувати рішення й процеси користувача, з мобільним додатком тримати на контролі support – найлегший спосіб. Через смартфон або планшет менеджери можуть відправляти заявки на склад і оператору, бачити залишки на складі і актуальні ціни, працювати зі скаргами і вхідними заявками. Додаток може поліпшити роботу з клієнтською базою завдяки оперативному перегляду історії замовлень, знижок по клієнтам і групам товарів, даних про клієнтів.Які мобільні додатки підтримують комерцію B2B
Сервіси визначення місцезнаходження
Камера
Повідомлення
Персоналізація
Сервісні додатки
«Об`єднання точок»
Підтримка приймання користувачів
Чому додатки мобільної комерції популярні в В2В
Мобільний телефон – це не просто спосіб зателефонувати чи надіслати повідомлення. Сьогодні смартфон виконує роль пристрою, який може задовольнити близько 50% потреб власника. Саме тому, бізнес користується цією можливістю постійно бути доступним для клієнта, знаходячись цілодобово в його кишені.