В якісних стратегіях брендів діджиталізація стала обов’язковою до виконання, адже цифрові технології захоплюють всі галузі життя і розповсюджуються на всі сфери населення.
Бренди мають обличчя
Соціальні мережі зробили переворот в комунікації з покупцем і тепер диктують свої умови. Раніше відомим висловом був: “Якщо вашого бренда немає в Facebook, то його не існує взагалі”. Але сьогодні, усім відомий афоризм, змінив свій зміст: “ Якщо ваш бренд не став для клієнта найкращим другом, вірним порадником – значить вашого бренду немає в Facebook”.
Наслідуючи тренд нативної обо органічної реклами компанії набули обличчя. Відтепер, клієнт може написати повідомлення в дірект і тегнути бренд в своєму постові, щоб отримати швидку відповідь. Компанії стали більш “земними”, світові бренди почали спілкуватись з клієнтами на рівних, лайкаючи їх пости та коментуючи вдалі фото.
Якість замість кількості
Стратегія присутності брендів online стрімко змінює свій вектор від кількості до якості від контекстної реклами до комунікації з блогерами і лідерами думок. І цим лідером може виявитись будь-хто з клієнтів. Наприклад, залишаючи відгук про заклад на Google Maps, можна допомогти багатьом людям визначитись з місцем відвідування, а вже потім отримати відзнаку “місцевий експерт”. Публікуючи відгуки кожен із нас допомагає мільйонам користувачів знаходити саме те, що їм потрібно.
Online-інструменти для бренду
В управлінні компанії Arricano знаходиться чотири ТРЦ: “Проспект” (Київ), “РайON” (Київ), “Сонячна Галерея” (Кривий Ріг), “City Mall” (Запоріжжя), які представлені online на декілька платформах, що вирішують різні задачі.
1. Сайт – це повноцінна і зручна в використанні платформа, де можна отримати структуровану і повну інформацію про всі івенти, акції, новини. Розглядаючи технічну сторону, всі сучасні сайти інтегровані з соціальними мережами. Тому кожну новину, статтю, програму лояльності можна лайкнути і поділитися з друзями. Інтегрований Facebook-піксель і Google Analytics відслідковують дію користувачів сайту, формуючи Big Data для подальшої роботи з ресурсами.
А от Instagram використовується як допоміжний інструмент комунікативного зв'язку з більш прогресивною молоддю і візуалами. Несподівано для всіх, в третьому кварталі цього року показники ефективності Instagram значно зросли, а в перерахункові на вартість залучення аудиторії виявились навіть нижчими, ніж в Facebook.
Youtube, нещодавно, по виробництву матеріалу і по трансляції відео-контенту в багато разів перевищували поріг ефективності для місцевих компаній. Сьогодні виробництво відео стрімко дешевшає, трансляція дістається майже задарма, а рівень залучення користувача миттєво зростає.
3. Сервіси Google - головна позиція Google на ринкові України: користування картою, бізнес “плюшки”, сервіси товарних оголошень, повна інтеграція міських івентів в карту і майже стовідсоткове охоплення мобайл-аудиторії робить його першим каналом комунікації.
Ефективність в показниках
В світі digital все досить прозоро, адже все вимірюється спеціальними метриками, а отже, підлягає оцінці. Колись показником ефективності була кількість підписників на сторінці бренду. Але хвиля інформації занадто велика і користувач не хоче вторгнення бренду в особистий простір, отже більше не слідкує за групою компанії. І ви знаєте, що як тільки кількість фоловерів стала показником успішності, з'явилися сумнівні компанії з пропозиціями платної “накрутки” підписників. Відмовляючись від кількості, як ключового показника, компанії здобувають цінність кожного фоловера, індекс залученості користувачів в контенті зростає майже вдвічі, а вартість взаємодії прямо пропорційно зменшується.
Нудним бути соромно
Digital сьогодні - це важлива складова масштабної комунікаційної стратегії кожного сучасного бренду. Digital часто конкурує з медіа платформами, саме це позитивно змінює і розвиває контент-стратегію. За нових умов сучасний бренд може дозволити собі багацько “витівок”, крім однієї - бути нудним, цього клієнт “не пробачає”.
Читайте більше цікавого контенту на сайті