Ріст онлайн-попиту вимагає від комерції сучасних технологічних рішень, які б пришвидшили та автоматизували обробку даних, яка оптимізує процес реалізації товарів. Незважаючи на складну ситуацію для бізнесу під час пандемії, звичні точки продажів залишаються актуальними для покупців, особливо продуктові. Проте, вони призвичаїлися до нестандартних умов та спромоглися запропонувати рішення, яке б вирішило питання взаємодії офлайну та онлайну. Формат магазину, як пункту видачі замовлень онлайн, зручний і для бізнесу, і для користувачів. Покупець, який приходить до магазину, щоб забрати замовлення, створене на сайті, має можливість додатково ознайомитись з асортиментом, представленим на полицях. Таким чином, продавець має можливість реалізувати більшу кількість одиниць своєї продукції.Тренди для рітейлу 2021: ТОП 3 сучасних рішень
Офлайн магазини як пункти видачі замовлень онлайн
IT-технології
Технологічні рішення вже кілька років популяризуються в бізнес-середовищі України, проте, зачасту, компанії економили кошти на сервісах, та намагалися оптимізувати процеси власними силами.
Значний перехід в електронну комерцію сприяє пришвидшенню впровадження цифрових рішень. З найактуальніших сервісів сьогодні застосовують рішення для контролю наявності продукції на складах та полицях, каси самообслуговування, електронні рішення документообігу, чат-боти та форми зворотнього зв’язку з клієнтами.
Допоміжні майданчики для рітейлу в онлайні
Маркетплейси, які надають можливість створювати повномасштабні онлайн-магазини, вирішують одразу кілька проблем для продавців. По-перше, створити власний сайт займає набагато більше часу, ніж скористатися вже готовим конструктором. По-друге, для індексації ресурсу в пошукових системах потрібен час, а маркетплейси вже знаходяться на перших позиціях видачі. По-третє, такі ресурси вже мають сформовану аудиторію, яка потенційно зацікавлена у пропозиції.