Щорічно Міжнародна організація підприємств “Асамблея ділових кіл” проводить нагородження провідних компаній в 65 країнах світу, зокрема в Україні. 24 квітня 2019 року в м. Києві, у приміщенні Державної резиденції – Малого Маріїнського палацу відбулося вручення нагород провідним українським компаніям. В рамках Міжнародної Іміджевої Програми “Лідери ХХІ століття” на премію Гран-Прі “Вища проба” були номіновані підприємства, що забезпечують розвиток та сприяють поліпшенню економіки України, ведуть соціально орієнтований бізнес, презентують високоякісні товари та послуги, а також мають бездоганну ділову репутацію. Нагородження відбулося у низці номінацій: “Економіка та бізнес”, “Наука та освіта”, “Медицина та охорона здоров’я”, “Управління містами та територіями”, “Культура та мистецтво”. В ланці “Економіка та бізнес” за “Інноваційні рішення у сфері електронного документообігу” було нагороджено EDI-провайдер EDIN. Про розвиток та досягнення компанії розповідає комерційний директор EDIN, Тетяна Голуб.
На ринку існує безліч платформ, які автоматизують документообіг. Чим відрізняються е-рішення провайдера EDIN? Бізнес в Україні, як і в усьому світі, розвивається. Ті рішення, які задовольняли компанії 5 років тому вже не актуальні. Підприємства потребують сервіси, які будуть корисними саме для них, саме в їх галузі. Просто автоматизація документообігу – це вже не той функціонал, який вимагає бізнес. Якісно працювати може будь-яке програмне забезпечення, але сьогодні воно вже не актуальне для прогресуючих компаній. Можливості повинні розширюватися, те, що раніше здавалося недоступними, ставати повсякденними інструментами. EDIN – це екосистема бізнес-сервісів, за допомогою яких вирішити свої завдання може будь-який бізнес, незалежно від масштабів або специфіки. Можливість швидко, з гарантією безпеки, в будь-якому форматі, в індивідуально налаштованому маршруті обмінюватися одним документом або цілим пакетом EDI-повідомлень, ЮЗД (юридично значущими документами)або сертифікатами – це практично відсутність рамок для розвитку компаній. Інтеграція в будь-яку облікову систему (1C, ORACLE, MS Dynamics і ін.) для зручності користувача або необхідне технічне доопрацювання – ми завжди йдемо назустріч нашим партнерам. Як гадаєте, чому рішення EDIN були номіновані на відзнаку “Вища Проба” в цьому році? Сьогодні послугами EDIN користуються більше 4000 українських компаній тому, що вони універсальні. Саме завдяки тому, що функціонал сервісів EDIN можна налаштувати під запити компаній, вони стають незамінними. Так, задовольнити вимоги всіх наших партнерів не просто. Але для того, щоб впоратися з цією ситуацією ми проводимо регулярні опитування, спілкування з ними, плануємо наші доопрацювання і проекти на перспективу, аналізуємо конкурентів, ринок і намагаємося вгадати їх потреби. Ми будуємо довгострокові взаємовигідні відносини з компаніями. Також, компанії, що співпрацюють з нами, можуть не перейматися питанням безпеки. Всі дані, якими обмінюються підприємства, передаються захищеними каналами зв’язку (https), сертифікат SSL підвищеної надійності, платформа розташована на відмовостійкому обладнанні, система працює з архітектурою master/slave, обладнання розміщено в захищених датацентрах. Крім цього у нас працює цілодобова служба моніторингу, до завдань якої входить контроль продуктивності систем. І результатом цього є стабільність роботи платформи на рівні 99,5%. Які переваги отримують підприємства, що обирають рішення вашого EDI-провайдера? Кожен сервіс допомагає оптимізувати різні завдання. Якщо говорити в цілому, то в першу чергу це економія ресурсів компанії. У підприємствах, де досі присутній паперовий обмін даними, витрачається до 60% робочого часу, щоб роздрукувати, завізувати і відправити документи. А часто втрачається не тільки час, але і сам документ. Лише за добу наші клієнти обмінюються на платформі е-документообігу EDI NETWORK більш ніж 300 тис. е-документами. Втрати лише одного з них можуть призвести до дебіторської заборгованості, відмови від поставок, втрати грошей тощо. Фактично паперові документи - це старий носій інформації, який у сучасному бізнесі відмирає. Електронний формат роботи - це вже не щось нове, це обов'язкова складова успішного бізнесу, яка заощаджує до 7-10% від загальної вартості угоди. Як гадаєте, які складові успіху рішень EDIN? Якість наших послуг, довіра клієнтів, команда та відсутність рамок. Ми не боїмося створювати нові рішення, не боїмося працювати над ними і надавати свої послуги. Кожен з нас працює над спільними досягненнями EDIN, які в майбутньому стають досягненнями компаній, що віддають перевагу нашим сервісам. Один з показників користі наших послуг - це постійне збільшення кількості клієнтів. Наприклад, в першому кварталі 2019 року до партнерів EDIN доєдналося понад 200 нових компаній, а разом з ними й їх контрагенти та партнери. Успіх компанії - це робота її команди. Як у вас налагоджені внутрішні процеси? В першу чергу - це оптимізація спільної роботи. Крім продуктивного використання часу, чіткості побудови завдань та необхідних інструментів для їх виконання, дуже важливим є розуміння кінцевого результату. Для реалізації багатьох проектів необхідне залучення спеціалістів з різних департаментів. Важливо, щоб кожен з учасників процесу розумів його кінцеву ціль, і ціль компанії загалом. Для цього у нас існує налагоджена система внутрішнього навчання: тренінги та семінари, які допомагають детально вивчити специфіку нашої компанії та її цінності. Робота команди має бути мотивованою. Ми створюємо комфортні умови для досягнення високих показників, починаючи від робочого місця і закінчуючи впровадженням бонусної системи. Якщо спеціаліст мотивований - він буде рухатися спільно з компанією до однієї мети. І це однозначний успіх. EDIN - це діджиталізація для бізнесу. А які сучасні технології ви застосовуєте для розвитку та популяризації своєї компанії? Абсолютно вірно, EDIN - це діджиталізація, отже й інструменти для власного просування мають бути відповідними. У нас власний e-mail сервіс, також ведемо комунікації через чат-боти та соціальні мережі. Сайт постійно допрацьовується та оптимізується під пошукові системи. Додатково для зручності користувачів, а особливо для наших клієнтів, ми розробили електронну енциклопедію EDIN-WIKI, яка знаходиться у вільному доступі. Користуючись EDIN-WIKI, не лише нашому партнеру буде корисна інформація, що розташована на ній, але й зовнішньому відвідувачу, який зможе детально вивчити як працюють сервіси, або зрозуміти специфіку тих чи інших EDI-документів. Але ми не виключаємо й живого спілкування, тому часто проводимо внутрішні тімбілдінги, які допомагають нам налагодити роботу між відділами. Для наших партнерів проводимо конференції, зустрічі та тренінги по роботі з сервісами EDIN. Які плани та цілі у вашої компанії? Яка мета EDIN? В Україні, як частині Східної Європи, ми знаходимось на етапі, коли проникнення е-документообігу становить менше ніж 10%. Тому сприяння розвитку ринку е-сервісів, їх адаптація для наших клієнтів - це перше завдання, яке ми завжди ставимо перед собою. Фактично, успіх нашої роботи - це успіх бізнесу наших клієнтів. Тому ми розуміємо всю відповідальність, яка знаходиться на команді EDIN. Саме тому, кожного разу, коли до нас звертаються з питанням доопрацювання функціоналу, або створення нового рішення, ми не відкидаємо запит, не стверджуємо, що маємо лише такий перелік рішень і все. Ми чуємо наших партнерів і завжди готові відгукнутися на їх потреби. Наша мета - оптимізувати бізнес-процеси, спростити їх та надати можливість кожному бізнесу знайти найкраще е-рішення для себе, незалежно від діяльності та масштабів. Звичайно, на шляху до бізнесу без папірців ми повинні враховувати, що дружні відносини всередині компанії та з нашими партнерами - це must have сьогодення. Саме тому ми проводимо корпоративні тімбілдінги, щорічні виїзні конференції з клієнтами. Це допомагає краще розуміти один одного та бути впевненим, що тобі завжди допоможуть у будь-який час. Тим більше, що наші хлопці та дівчата працюють в режимі 24/7. Бути завжди у формі нам допомагають корпоративний футбол, регулярні волейбольні турніри, велотуризм тощо. Ми беремо участь у соціальних проектах, наприклад, скоро наша компанія буде учасником благодійного забігу. Ми розуміємо, що розвиток компанії починається з розвитку кожного з нас. Ми постійно знаходимося на шляху до удосконалення себе та наших рішень, адже успіх EDIN - це сервіси, які визнають корисними та унікальними.
Сервіс EDIN отримав відзнаку якості “Вища Проба”
“EDIN – відсутність рамок для розвитку українського бізнесу” – комерційний директор EDI-провайдера, Тетяна Голуб, про отриману відзнаку “Вища Проба”