Зв'яжіться з нами:
EDIN Market
для продавців

Збільшуйте прибуток торгового бізнесу за рахунок стимулювання продажів, розширення покриття, залучення нових клієнтів

Ви стикнулися з проблемами ефективної обробки замовлень?

    • img
      Відсутність єдиних джерел та правил для отримання замовлень, що призводить до зайвих витрат ресурсів на їх обробку.
    • img
      Бажання збільшити продажі без залучення додаткових ресурсів.
    • img
      Ризик втрати зв'язку з клієнтом при звільненні менеджера.
    • img
      Необхідність великих інвестицій для розробки власного мобільного додатку або B2B-порталу для покупців, а також ризики доопрацювань і постійного виправлення помилок.
    • img
      Потреба зменшити витрати на документообіг та уникнути втрат документів.
    • img
      Складнощі у просуванні товару через сильних конкурентів у ніші або експансію національних мереж, що призводить до зниження продажів.
    • img
      Потреба оптимізувати роботу торгових представників і зосередити їх на виконанні інших задач, таких як розширення клієнтської бази, мерчандайзинг та робота з конкурентами.

Переваги EDIN Market:

  • Залучення нових клієнтів

    Наявність інтеграції з EDIN оптимізує процеси взаємодії з дистриб’юторами, у яких вже налаштоване оформлення замовлень онлайн.

  • Виконання планів продажу

    Контроль динаміки продажів та отримання замовлень від торгових точок 24/7.

  • Розширення географії покриття

    У всіх торговельних точках України та за її межами, вихід на міжнародний ринок.

  • Розширення асортименту в торгових точках

    Інформування про акції, запуск промо новинок на поточну та нову аудиторію.

  • Аналіз ефективності

    Завчасне планування закупівлі для прискорення реагування на попит сезонних та акційних лідерів продажу.

  • Оптимізація клієнтського сервісу

    Отримання замовлень та інших документів постачання від усіх торгових точок відразу до облікової системи без задіяння кол-центру, месенджерів, електронної пошти.

Скільки витрачають бізнеси на збір і опрацювання замовлень?

Торговий представник

Опрацювання 15 - 20 тт/день

Витрати на паливо та амортизацію у день

1000 грн/день

(з розрахунку 200 км/день)

+

Заробітна плата у день

1500 грн

(з розрахунку середньої заробітної плати 30 000 грн)

Витрати: 2500 грн/день
Оператор

Опрацювання до 30 замовлень/день

Витрати на оплату трудогодин у день

1000 грн/день

(з розрахунку середньої ринкової заробітної плати 20 000 грн та можливістю опрацювати до 30 замовлень)

Чому зростає середній чек до 15% на місяць

ПРОМОАКЦІЙНІ інструменти у Market

  • 1. Відображається повний асортимент з фотографіями => покупець не слухає "пропозицію" менеджера постачальника, а самостійно приймає рішення по товарам, які хоче замовити в зручний для нього час.
  • 2. Покупець відразу дізнається про всі акційні позиції, новинки, хіти продажів
Стартовий тариф EDIN Market (50 торговельних точок): 375 грн/день

Ваша економія:

  • 2125 грн/день
  • 625 грн/день
  • до 15%

Як порахувати вигоду від зростання середнього чеку з EDIN Market?

ОРІЄНТОВНИЙ ДОХІД:

20х1000x50 = 1 000 000 грн/місяць

В середньому постачальник отримує 20 замовлень на місяць від одного покупця. Припустимо, що середній чек кожного замовлення 1 000 грн. та продавець працює з 50 покупцями тобто орієнтовний дохід за місяць

ОРІЄНТОВНИЙ ДОХІД з EDIN Market:

20х1150x50 = 1 150 000 грн/місяць

За рахунок ПРОМОАКЦІЙНИХ інструментів по просуванню товару середній чек підвищується до 15% (реальні результати постачальників)

ЧИСТИЙ ДОДАТКОВИЙ ДОХІД з EDIN Market:

136 500 грн/місяць

Відповідно додатковий дохід складає 30 000 грн. Враховуючи оплату тарифу (вартість ТП "Стартовий" за місяць для 50 працівників), в результаті ви отримаєте чистий додатковий дохід

Хто вже використовує наше рішення

Хлібодар про досвід використання застосунку EDIN

Як замовляти у застосунку EDIN Market?

Запускаємо оновлений дизайн EDIN Market

EDO HUB подкаст: EDIN Market в дії — кейс компанії MB FOODY

Карта підключень по регіонам України

Варіанти роботи у EDIN Market

  • Інтеграція по FTP / AS2
  • WEB
  • Інтеграція по API
  • Мобільний застосунок “EDIN Market” для покупців
img

Працюйте з покупцями через перший в Україні мобільний застосунок для оптових B2B замовлень

  • Оформлення замовлення, повернення та приймання товарів в будь-який час та з будь-якого місця
  • Рекомендоване замовлення від постачальника
  • Нагадування щодо необхідності відправки замовлення згідно графіку
  • Повторення та редагування відправленого замовлення
Переглянути відео як працює застосунок

Тарифи

СТАРТОВИЙ

до 50 торгових точок

базові інструкції для продавця та покупця

250 €/місяць

ВИГІДНИЙ

до 500 торгових точок

індивідуальні інструкції + навчання

500€/місяць

БЕЗ МЕЖ

необмежена кількість точок

індивідуальні інструкції+ навчання +консультації

1000 €/місяць

Умови тарифікації корегуються згідно правил користування платформою

Потрібен інший тариф?

    Ознайомлений/а з політикою конфіденційності, та даю згоду на обробку персональних даних.

    Питання та відповіді

    Корисні Статті
    Як саме мобільний застосунок може вплинути на збільшення прибутку компанії?

    Першочергова ціль сервісу (веб-платформа та мобільний застосунок) – оптимізувати роботу між продавцем та покупцем, завдяки створенню єдиного джерела отримання замовлення.

    Деякі продавці збільшили прибуток завдяки:

    – відображенню повного асортименту товарів (у покупця зʼявляється можливість самостійно вирішити, що він хоче купити, ознайомившись з інформацією про товар)

    – грамотному налаштуванню міток для товарів “Новинка”, “Акція”, “Хіт продажів” (покупці, в першу чергу, бачать товари з мітками)

    За рахунок чого можна оптимізувати роботу торгової команди?

    Перевести торгові точки на самостійне формування замовлення. Сфокусувати торгових представників на виконання інших KPI (мерчандайзинг, розширення клієнтської бази, роботи з конкурентами).

    Чи потрібно реєструвати покупців і як це зробити?

    Покупець має змогу самостійно зареєструватися у EDIN Market. Щоб розпочати співпрацю з продавцем, покупець має надіслати запит продавцю.

    Кожного покупця необхідно зареєструвати та створити/обрати GLN (Global Location Number). GLN – це унікальний ідентифікатор місця розташування та основний ідентифікатор на платформі для визначення учасника електронної взаємодії (відправника чи отримувача документу, точки доставки, місця завантаження / розвантаження тощо). Також GLN використовується для розмежування повноважень та доступів до документів у ваших співробітників.

     

    Необхідно звʼязатись зі своїм акаунт-менеджером та надати наступну інформацію:

    – назва фізичної/юридичної особи

    – РНОКПП/ЄДРПОУ

    – адреса точки доставки (населений пункт, район, область, адреса)

    – e-mail користувача

     

    Після виконання налаштувань по кожній торговій точці буде наданий GLN, а користувачу буде надіслано посилання на створення паролю.

    Як даний сервіс допоможе оптимізувати роботу постачальника?
    • Всі замовлення приходять з єдиного джерела (більше немає електронної пошти, месенджеру, кол-центру тощо).
    • Всі замовлення надходять коректні та своєчасно.
    • Масштабування без збільшення штату торгових представників, операторів кол-центру, менеджерів з продажу тощо.
    • Покупець завжди знає про зміну цін, новинки, спеціальні умови по певним SKU тощо.
    • Немає потреби в розробці власного рішення для дистрибʼюторів або торгових точок.
    Чи можна налаштувати автоматичне замовлення продукції?

    Якщо під автоматичним замовленням мається на увазі встановлення дня та часу для автоматичної відправки замовлення на певні товару, то ні.

    Чи можливо встановлювати графік замовлень (покупці можуть робити декілька замовлень в день)?

    Так. У продавця є можливість встановити графік прийому замовлень (наприклад, кожного понеділка та середу з 9:00 до 20:00). Додатково продавець може заблокувати можливість відправки замовлення поза графіком та встановити час для нагадування щодо необхідності відправки замовлення в строк (покупцю прийде повідомлення на e-mail та push-повідомлення в мобільний застосунок).

    Зробіть свій бізнес сильнішим із EDIN

    Зверніться до наших фахівців, і ми розробимо для вас індивідуальну пропозицію

      Ознайомлений/а з політикою конфіденційності, та даю згоду на обробку персональних даних.