Збільшуйте прибуток торгового бізнесу за рахунок стимулювання продажів, розширення покриття, залучення нових клієнтів
Наявність інтеграції з EDIN оптимізує процеси взаємодії з дистриб’юторами, у яких вже налаштоване оформлення замовлень онлайн.
Контроль динаміки продажів та отримання замовлень від торгових точок 24/7.
У всіх торговельних точках України та за її межами, вихід на міжнародний ринок.
Інформування про акції, запуск промо новинок на поточну та нову аудиторію.
Завчасне планування закупівлі для прискорення реагування на попит сезонних та акційних лідерів продажу.
Отримання замовлень та інших документів постачання від усіх торгових точок відразу до облікової системи без задіяння кол-центру, месенджерів, електронної пошти.
Опрацювання 15 - 20 тт/день
Витрати на паливо та амортизацію у день
(з розрахунку 200 км/день)
Заробітна плата у день
(з розрахунку середньої заробітної плати 30 000 грн)
Опрацювання до 30 замовлень/день
Витрати на оплату трудогодин у день
(з розрахунку середньої ринкової заробітної плати 20 000 грн та можливістю опрацювати до 30 замовлень)
В середньому постачальник отримує 20 замовлень на місяць від одного покупця. Припустимо, що середній чек кожного замовлення 1 000 грн. та продавець працює з 50 покупцями тобто орієнтовний дохід за місяць
За рахунок ПРОМОАКЦІЙНИХ інструментів по просуванню товару середній чек підвищується до 15% (реальні результати постачальників)
Відповідно додатковий дохід складає 30 000 грн. Враховуючи оплату тарифу (вартість ТП "Стартовий" за місяць для 50 працівників), в результаті ви отримаєте чистий додатковий дохід
до 50 торгових точок
базові інструкції для продавця та покупця
до 500 торгових точок
індивідуальні інструкції + навчання
необмежена кількість точок
індивідуальні інструкції+ навчання +консультації
Умови тарифікації корегуються згідно правил користування платформою
Першочергова ціль сервісу (веб-платформа та мобільний застосунок) – оптимізувати роботу між продавцем та покупцем, завдяки створенню єдиного джерела отримання замовлення.
Деякі продавці збільшили прибуток завдяки:
– відображенню повного асортименту товарів (у покупця зʼявляється можливість самостійно вирішити, що він хоче купити, ознайомившись з інформацією про товар)
– грамотному налаштуванню міток для товарів “Новинка”, “Акція”, “Хіт продажів” (покупці, в першу чергу, бачать товари з мітками)
Перевести торгові точки на самостійне формування замовлення. Сфокусувати торгових представників на виконання інших KPI (мерчандайзинг, розширення клієнтської бази, роботи з конкурентами).
Покупець має змогу самостійно зареєструватися у EDIN Market. Щоб розпочати співпрацю з продавцем, покупець має надіслати запит продавцю.
Кожного покупця необхідно зареєструвати та створити/обрати GLN (Global Location Number). GLN – це унікальний ідентифікатор місця розташування та основний ідентифікатор на платформі для визначення учасника електронної взаємодії (відправника чи отримувача документу, точки доставки, місця завантаження / розвантаження тощо). Також GLN використовується для розмежування повноважень та доступів до документів у ваших співробітників.
Необхідно звʼязатись зі своїм акаунт-менеджером та надати наступну інформацію:
– назва фізичної/юридичної особи
– РНОКПП/ЄДРПОУ
– адреса точки доставки (населений пункт, район, область, адреса)
– e-mail користувача
Після виконання налаштувань по кожній торговій точці буде наданий GLN, а користувачу буде надіслано посилання на створення паролю.
Якщо під автоматичним замовленням мається на увазі встановлення дня та часу для автоматичної відправки замовлення на певні товару, то ні.
Так. У продавця є можливість встановити графік прийому замовлень (наприклад, кожного понеділка та середу з 9:00 до 20:00). Додатково продавець може заблокувати можливість відправки замовлення поза графіком та встановити час для нагадування щодо необхідності відправки замовлення в строк (покупцю прийде повідомлення на e-mail та push-повідомлення в мобільний застосунок).
Зверніться до наших фахівців, і ми розробимо для вас індивідуальну пропозицію