Зв'яжіться з нами:

EDIN змінює умови надання тарифів та послуг

 

EDI-провайдер EDIN дотримується сучасних трендів та наслідує практики міжнародних компаній, таких як Google, Amazon, Orange, Verizon Wireless, та змінює модель взаємодії з клієнтами. Відтепер користувачі мають можливість швидко підключатися до платформи, самостійно обирати необхідний тариф та підключати необхідні сервіси в Особистому кабінеті, керувати власним балансом.

Єдина онлайн платформа містить в собі весь функціонал з обміну електронними документами для будь-якого процесу (EDI-поставки, Юридично значимі документи та ін.). Платформа надає більше можливостей з автоматизації процесів завдяки використанню додаткових сервісів (рішень), таких як:

  • Е-Специфікація (EDIN-Price) – рішення для швидкого узгодження закупівельних цін між постачальником та мережею. Завдяки сервісу Е-Специфікація крім узгодження закупівельних цін, є можливість погодити зміну ціни під акцію, погодити відсоток компенсації під акцію мережі, надіслати комерційну пропозицію з новими товарами до мережі та погодити включення товару до ассортименту
  • Е-Сертифікати (EDIN-Certificate) – унікальне е-рішення, яке дозволяє зберігати та обмінюватись документами з якості на товар (сертифікати якості, висновки з якості, лабораторні висновки, декларації та ін.). Сервіс зменшує витрати на зберігання, друк та обмін паперовими документами
  • Е-ТТН (EDIN-eTTN) – е-рішення для повноцінного забезпечення процесу перевезень вантажу е-документами, таким як “Заявка на перевезення”, “е-ТТН” та ін. Рішення дозволяє майже повністю (з урахуванням чинного законодавства) відмовитися від паперу у процесі перевезень.
  • Е-Тендер (EDIN-Tender) – E-майданчик для проведення та участі в тендерах, торгах та аукціонах онлайн. Беріть участь в тендерах найбільших національних і міжнародних компаній в EDIN-TENDER.

Як відбувається підключення до платформи

  1. З головної сторінки платформи користувач переходить на реєстраційну форму. Підчас реєстрації, Користувач створює власний аккаунт,  погоджується з Офертою та правилами користування. Після завершення реєстрації Користувач потрапляє в Особистий кабінет.
  2. В Особистому кабінеті Користувач може керувати власним Балансом (поповнювати, обирати та підключати сервіси, змінювати тариф та ін.)
  3. Для того, щоб оплатити обрані сервіси та тарифи, необхідно заздалегідь поповнити Баланс. 
  4. Після поповнення Балансу на достатню суму, автоматично активуються обрані сервіси та тарифи – Користувач може розпочати роботу на платформі

shema pidkljuchennja edin

ЩО ЗМІНИЛОСЯ

Оферта

Оферта – пропозиція про укладення угоди, в якій викладені істотні умови Договору. Акцептування оферти (погодження) користувачем, означає укладення між сторонами запропонованого договору на обумовлених в оферті умовах.

Акцепт – повне, безумовне, беззастережне прийняття Користувачем умов Договору, здійснене шляхом оплати доступу до Програмної продукції на умовах, що визначені Договором та/або шляхом проставлення відмітки про прийняття Договору засобами Програмної продукції. Сторони підтверджують, що проставлення відмітки про прийняття Договору засобами Програмної продукції засвідчує факт укладення Договору в письмовій формі з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем відповідно до ч. 2 ст. 639 Цивільного кодексу України. Здійснюючи Акцепт Оферти Користувач погоджується з усіма умовами Договору.

Публічна Оферта захищає усіх учасників Договору, врегульовує відносини між контрагентами. Наявність публічної Оферти дозволяє ознайомитися з умовами надання послуг заздалегідь.

Чому оферта – це зручно?

Приймаючи умови Оферти, користувач одразу може розпочати роботу в Особистому кабінеті, без довгострокових укладань договорів, без зайвих домовленостей та

очікувань. Оферта дозволяє стати частиною ЕДО всього у один клік та моментально стартувати у напрямку розвитку бізнесу. 

Особистий кабінет

В Особистому кабінеті користувач має можливість самостійно обрати будь-який з існуючих сервісів EDIN з необхідною тарифікацією, керувати власним Балансом, встановлювати зв’язки зі своїми контрагентами, виконувати налаштування платформи, керувати користувачами та рівнем доступу, взаємодіяти з провайдером.

Баланс

Баланс = Особовий рахунок — персональний рахунок Користувача в Особистому кабінеті, що відображає надходження платежів від Користувача і витрачання цих коштів на оплату Доступу до Програмної продукції згідно Договору. Особовий рахунок є єдиним джерелом інформації про обсяг використаних та оплачених функціональних можливостей (сервісів) Програмної продукції під час тарифікації та вирішення спірних питань.

Як формуються тарифи

Для зручності користувачів, в Особистому кабінеті є можливість вибрати окремі тарифи для Поставок (EDI-документи), ЮЗД-операцій (обмін юридично значущими документами), та сервісів (EDIN-PRICE, EDIN-CERTIFICATE, ЕТТН), інтеграційних рішень. 

Тарифи на EDI-поставки

EDI-поставка - це ланцюг документів без використання КЕП (кваліфікований електронний підпис), який необхідний для виконання постачання товару від постачальника до покупця (мережі, дистриб’ютора, кінцевого покупця).

Вартість тарифного пакету Поставок формується лише від кількості надісланих замовлень постачальнику (ORDER). Всі зворотні документи (ORDRSP, DESADV, RECADV, RETANN, RETINS, PRICAT, IFTMBC, IFTMIN) не тарифікуються і надсилаються замовнику безлімітно. 

Тарифи ЮЗД-операцій

Вартість тарифного пакету ЮЗД формується від кількості операцій. В 1 ЮЗД-операцію може входити:

  • відправка документу з КЕП;
  • підписання у відповідь;
  • отримання підписаного документу, в тому числі підписаного у відповідь;
  • відмова від підписання;
  • анулювання підписаного документу.

Тарифи Сервісів

Підключення жодного з тарифів не залежить від використання іншого. Користувач має можливість самостійно обирати перелік рішень, які йому необхідні для роботи на платформі.

Особистий кабінет

У відповідності до стратегії компанії АТС (тм EDIN), ми почали активну розробку нового сервісу - "Особистий кабінет". 

Мета сервісу: "Автоматизація взаємодії клієнта з провайдером, що дозволить підвищити ефективність комунікацій, оптимізувати бізнес-процеси взаємодії між клієнтом та провайдером, пришвидшити опрацювання клієнта, надати максимальну автономію клієнту у налаштуваннях платформи, підключенні своїх контрагентів." 

Особистий кабінет складатиметься з 3х розділів:

- Аккаунт - все що має відношення до взаємодії клієнта та провайдера

- Налаштування - все що можна віднести до налаштувань платформи

- Контрагенти - все що стосується взаємодії клієнта зі своїми контрагентами.

Наразі ми запустили перший розділ "Аккаунт". У розділі реалізовано наступні підрозділи:

- Баланс - керування Особовим рахунком, вибір та зміна тарифного пакету. Підрозділ доступний в разі підключення до нової тарифної моделі. Для отримання консультації з приводу переходу на нову тарифну модель, будь ласка, надішліть листа на ел. адресу sales@edin.ua

- Документи - отримання, підписання документів від провайдера (акти, рахунки, договори та ін.)

За більш детальною інформацією звертайтесь на ел. пошту - sales@edin.ua. Наші менеджери нададуть всю необхідну інформацію, консультації та допомогу.