Електронна ТТН від EDIN – це сервіс для обміну електронними товарно-транспортними накладними (ТТН) для прискорення обліку товарів та розрахунків за перевезення вантажу. EDIN – це перший провайдер в Україні, який пройшов тестування від Міністерства інфраструктури для обміну е-ТТН.
Окрім повного циклу експертної підтримки на етапах переходу від паперових до електронних документів, компанія розробила окремий застосунок для підвищення ефективності роботи перевізників та полегшення роботи водіїв – EDIN-DRIVER.
Які проблеми, з якими стикаються перевізники, вирішує застосунок?
- Зручність та простота використання. Додаток максимально спрощений та адаптований під потреби водіїв та не потребує спеціального вивчення перед користуванням.
- У додатку ви можете контролювати та слідкувати за процесами передачі замовлень без прямого контакту з водієм.
- Всі документи зберігаються в електронних форматах, які неможливо загубити чи зіпсувати.
Які переваги у користуванні застосунком для водіїв?
- Швидке та своєчасне підписання великої кількості документів за один раз.
- Зручна навігація та можливість побудувати оптимальний маршрут до пунктів призначення.
- Прискорення процесу в пунктах розвантаження. Немає потреби фізичного підписання документів. Все робиться через застосунок. Водієві залишається лише вивантажити товар.
На що варто звернути увагу, аби розпочати роботу у застосунку EDIN-DRIVER:
- Водію необхідно мати електронний підпис. Отримати особистий електронний підпис можна через застосунок Приватбанку, або в Дії. Для оформлення корпоративного підпису необхідно звернутись в один з центрів сертифікації ключів.
- Водій повинен мати посилання або запрошення на завантаження застосунку EDIN-DRIVER.
- Наступним кроком буде завантаження та реєстрація в застосунку.
- Після отримання е-ТТН у застосунку, водію необхідно її підписати електронним підписом.