Зв'яжіться з нами:

Електронна ТТН: як водію працювати у застосунку EDIN Driver

Електронна ТТН від EDIN – це сервіс для обміну електронними товарно-транспортними накладними (ТТН) для прискорення обліку товарів та розрахунків за перевезення вантажу. EDIN – це перший провайдер в Україні, який пройшов тестування від Міністерства інфраструктури для обміну е-ТТН.

Окрім повного циклу експертної підтримки на етапах переходу від паперових до електронних документів, компанія розробила окремий застосунок для підвищення ефективності роботи перевізників та полегшення роботи водіїв – EDIN-DRIVER.

Які проблеми, з якими стикаються перевізники, вирішує застосунок?

  1. Зручність та простота використання. Додаток максимально спрощений та адаптований під потреби водіїв та не потребує спеціального вивчення перед користуванням.
  2. У додатку ви можете контролювати та слідкувати за процесами передачі замовлень без прямого контакту з водієм.
  3. Всі документи зберігаються в електронних форматах, які неможливо загубити чи зіпсувати.

Які переваги у користуванні застосунком для водіїв?

  1. Швидке та своєчасне підписання великої кількості документів за один раз.
  2. Зручна навігація та можливість побудувати оптимальний маршрут до пунктів призначення.
  3. Прискорення процесу в пунктах розвантаження. Немає потреби фізичного підписання документів. Все робиться через застосунок. Водієві залишається лише вивантажити товар.

На що варто звернути увагу, аби розпочати роботу у застосунку EDIN-DRIVER:

  1. Водію необхідно мати електронний підпис. Отримати особистий електронний підпис можна через застосунок Приватбанку, або в Дії.  Для оформлення корпоративного підпису необхідно звернутись в один з центрів сертифікації ключів.
  2. Водій повинен мати посилання або запрошення на завантаження застосунку EDIN-DRIVER.
  3. Наступним кроком буде завантаження та реєстрація в застосунку.
  4. Після отримання е-ТТН у застосунку, водію необхідно її підписати електронним підписом.