Саме вони значно економитимуть бюджет компаній, такі прогнози можна відслідкувати в трендах сфери IT в недалекому майбутньому.
Ми самі активно користуємося послугами чат-ботів, і в клієнтській підтримці банків, і в телефонних операторів, всередині великих корпоративних відділів.
Чат-боти дозволяють знизити зайнятість операторів call-центрів, рецепціоністів, відділів технічної підтримки аж на 46%.
Найбільші “шанувальники” такого технологічного рішення – це банки, IТ компанії, телеком.
Тільки на ці галузі припадає 40% від всіх існуючих чат-ботів. Четверте почесне місце з популярності технології займає ритейл.
Спеціалісти прогнозують: вже через три роки технології інтернету речей займуть 95 % електронних пристроїв користувачів. Яскравим прикладом є громадський транспорт, який активно оснащується аналітичними системами.
В промисловості, такі датчики попереджають про поломку обладнання. А от лічильники електроенергії вже декілька років автоматично відправляють всі дані в житлово-комунальні господарства.
Гаджети, що ми носимо з собою пильно слідкують за нашим здоров’ям і в необхідних ситуаціях передають меседжі рідним і медичному персоналу. В виробничих компаніях вже давно існує така практика, як термінали, що аналізують стан здоров'я працівника та можливе алкогольне чи наркотичне сп’яніння.
Зовсім скоро таке технічне обладнання стане основою будь-якої виробничої галузі. Нам, звичайно, важко навіть уявити, що через якісь три роки наш будинок стане однією мережею і буде захищений краще, ніж Пентагон в США. Але курс намітили, тож залишилось тільки чекати і не відставати від трендів.
Читайте більше цікавого контенту на сайті