Система електронного документообігу – це програмне рішення, яке допомагає організаціям керувати цифровими документами. Вона централізує файли, контролює доступ, відстежує зміни, автоматизує робочі процеси та забезпечує відповідність до вимог. Для підвищення ефективності та з метою безпеки, система електронного документообігу може бути інтегрована в інші системи управління документами.
Які ключові можливості дає інтеграція з система електронного документообігу:
- централізоване сховище: єдине сховище для всіх електронних документів, що робить їх легкодоступними для авторизованих користувачів.
- контроль доступу: компанії контролюють, хто може отримувати доступ, редагувати та ділитися документами, забезпечуючи тим самим безпеку даних.
- автоматизація робочих процесів: автоматичне налаштування документообігу.
- інтеграція з іншими системами: для зручності, система електронного документообігу може бути інтегрована з іншими модулями (CRM, ERP та хмарні сервіси зберігання даних).
- відповідність та дотримання нормативних вимог.
- зменшення витрат, пов’язаних з паперовими документами, їх зберіганням та друком.
Інтеграція е-документообігу в звичну облікову систему користувача є унікальною перевагою EDIN. Налаштування електронного документообігу від EDIN у вашу облікову систему дасть змогу підвищити продуктивність праці, заощадити кошти та оптимізувати бізнес-процеси під власні потреби.
Які інтеграційні рішення пропонує EDIN:
- BAS
- API
- Криптобібліотеки
- Індивідуальні рішення