Зв'яжіться з нами:

Інтеграційні рішення EDIN

Система електронного документообігу  – це програмне рішення, яке допомагає організаціям керувати цифровими документами. Вона централізує файли, контролює доступ, відстежує зміни, автоматизує робочі процеси та забезпечує відповідність до вимог. Для підвищення ефективності та з метою безпеки, система електронного документообігу може бути інтегрована в інші системи управління документами.

Які ключові можливості дає інтеграція з система електронного документообігу:

  • централізоване сховище: єдине сховище для всіх електронних документів, що робить їх легкодоступними для авторизованих користувачів.
  • контроль доступу: компанії контролюють, хто може отримувати доступ, редагувати та ділитися документами, забезпечуючи тим самим безпеку даних.
  • автоматизація робочих процесів: автоматичне налаштування документообігу.
  • інтеграція з іншими системами: для зручності, система електронного документообігу може бути інтегрована з іншими модулями (CRM, ERP та хмарні сервіси зберігання даних).
  • відповідність та дотримання нормативних вимог.
  • зменшення витрат, пов’язаних з паперовими документами, їх зберіганням та друком.

Інтеграція е-документообігу в звичну облікову систему користувача є унікальною перевагою EDIN. Налаштування електронного документообігу від EDIN у вашу облікову систему дасть змогу підвищити продуктивність праці, заощадити кошти та оптимізувати бізнес-процеси під власні потреби.

Які інтеграційні рішення пропонує EDIN:

  • BAS
  • API
  • Криптобібліотеки
  • Індивідуальні рішення