Ці дані відрізняються від інших подібних рейтингів, які використовують іншу методологію. Зокрема, Brand Finance розраховує вартість брендів, використовуючи метод, відповідний галузевим стандартам, встановленим в ISO 10668. Він включає оцінку майбутніх доходів шляхом розрахунку ставки роялті, яку компанія могла б стягувати за використання торгової марки. В результаті «цінність бренду» розуміється як чиста економічна вигода, яку отримає власник бренду. За словами гендиректора Brand Finance Девіда Хейга, це дослідження Brand Finance виявило переконливий зв’язок між сильними брендами і показниками фондового ринку. Як виявилося, інвестиції в компанії з високим брендом приведуть до доходу, що майже вдвічі перевищує середній показник по S&P 500 в цілому.
Найдорожчі світові рітейлери
Провайдер е-документообігу EDIN зазначає, що згідно з даними рейтингу Brand Finance Global 500 2020, який щорічно складає консалтингова компанія Brand Finance, найдорожчими брендами в світі в 2020 році залишаються Amazon, Google і Apple. Лідер рейтингу – гігант інтернет-торгівлі Amazon – за рік подорожчав майже на 18%: з $187,91 млрд до $220,79 млрд, зберігаючи перше місце третій рік поспіль. Apple, навпаки, здав свої позиції на 8,5% (до $140,52 млрд), поступившись другим місцем в рейтингу компанії Google, яка підвищила вартість свого бренду на 11,9%, до $159,72 млрд.