Частіше за все, клієнт не довіряє маловідомому брендові чи продавцеві, будь-то сайт чи мережа Instagram або ж Facebook. Ніхто не може бути впевненим, що його замовлення взагалі відправлять, що в разі дефекту товару можна буде повернути свої кошти. З іншої сторони, магазин теж не може надіятись на порядність покупця, адже той може навіть не оплатити його товар. Власне так і виникла нагальна потреба в подібному сервісі, який гарантує безпеку відносин “продаж-купівля”.
Як працює система Escrow Box?
Фізична особа, тобто продавець, або online-магазин подає інформацію про свій товар, а саме: фото товару, його детальні характеристики, та цінову політику. Також продавцеві слід отримати дані для доставки і способу оплати за товар, тобто відділення пошти, реквізити для оплатних операцій.
Сервіс, що впровадили UAPay, повністю інтегрується через API даних від логістичного оператора, цим самим роблячи їх прозорими для покупця на сайті online-магазину.
Одна із головних цілей сервісу – надання взаємовигідних умов купівлі-продажу двом сторонам.
Якщо покупцеві підходять умови, він клікає на віконце “придбати”, а в цей самий час в сервісі Escrow Box виконується одночасно дві транзакції - оплата поштовому операторові і online-магазинові за товар.
Кошти з рахунку покупця знімаються, але на рахунок продавця гроші зразу не поступають, лише після отримання клієнтом товару. Потім формується товарно-транспортна накладна, що відправляється кожному з учасників, цей документ допомагає відслідковувати товар і статус угоди.
Online-магазин отримує свої кошти лише після детального огляду клієнтом товару, безпосередньо в пункті видачі. В разі дефекту товару, покупець може відмовитись і того ж дня повернути свої кошти на рахунок.
UAPay Escrow Box відповідає всім стандартним вимогам безпеки PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard). Ці вимоги засновані міжнародними системами Visa, MasterCard, American Express, JCB и Discover.
Читайте більше цікавого контенту на сайті