Зв'яжіться з нами:

NRF Retail’s Big Show – трансформація сучасного ритейлу

Провайдер електронного документообігу EDIN розповідає про сучасний ритейл-бізнес та його технологічні рішення. Augmented reality (AR), online-помічники, інтернет речей, штучний інтелект, машинне навчання – все це не фільм про майбутнє, а робочі інструменти для втілення в сфері ритейлу. Про що свідчить одна з найбільш відомих виставкових подій в New York, під назвою: “NRF Retail’s Big Show”. Це щорічний event, який організовується Національною Федерацією ритейлу. Саме тут збирається понад 50 000 учасників, більше 800 стендів та ведеться понад 10 потоків конференцій. Захоплює, чи не так? Атож, ритейлери всього світу щороку чекають на цю подію, аби дізнатись про нові інноваційні рішення для свого бізнесу.

Цього року головними темами на виставці були: інноваційність, динаміка розвитку та переосмислення класичного ритейлу. Максимальна персоналізація, високоякісний сервіс, швидкість обслуговування – це все найголовніші задачі, котрі мають вирішити ритейлери.
Бізнес має навчитися планувати просторові рішення за допомогою AR, оптимізації пропозицій і цін на них, а також розумного мерчендайзингу, впровадити автоматизацію касового розрахунку та місця видачі товару, застосовуючи цифрових помічників, пришвидшити і спростити ланцюг купівлі для свого клієнта а для працівників покращити процес оптимізації та інвентаризації товарних запасів.

Швидко, швидше, ще швидше!

Прискорення обслуговування найперша із задач, що має вирішити ритейл-бізнес.
Через online клієнти мають змогу купувати товари всього в декілька кліків. Коли вони навідуються до фізичної торгової точки, то розраховують на таку ж саму швидкість та зручність. На NRF Retail’s Big Show були представленні рішення, що автоматизують процеси купівлі. Це були і пристрої, що зчитують автоматично товари в кошику і розраховують, і спеціальні автомати для оплати та повернення товару, з’явився також сервіс для замовлення і повернення страв.

AR і цифрові помічники

Touch screen на екранах з повним асортиментом товарів вже стало повсякденним явищем для нас, але сучасні технології стають ще більш розумнішими, завдячуючи доповненій реальності та штучному інтелекту. Виставка NRF Retail’s Big Show представила можливості сканування тіла людини і згідно цих даних можуть обрати для покупця одяг, гаджети та багато іншого.
Компанії з продажу косметики презентували “дзеркало”, що може виявити обличчя, обрати для нього make-up засоби і нанести віртуальний макіяж.

 

Також з таким дзеркалом-екраном можна приміряти одяг, чи детальніше дізнатись про товар.
С помощью дополненной реальности клиенты могу примерять виртуальную одежду или получить дополнительную информацию о товаре. Цифрові помічники стають незамінним в сфері ритейлу, як для клієнтів, так і для співробітників. Для прикладу, одна з компаній створила smart-окуляри, що допоможуть побачити полиці в доповненій реальності, таке рішення назвали проривом в сфері мерчандайзингу.

Analytics

Звичним явищем є аналітика інтернет магазину, але нові технології дозволятимуть робити такий самий аналіз і в торгових точках.
Це стане можливим за допомогою технології RFID, що зчитує інформацію на великих відстанях. Новітньому рішенню був присвячений стенд на виставці, де показаний повністю автоматизований міні-магазин. В маркеті були встановленні датчики і відео пристрої, саме вони будуть передавати інформації про те, який товар взяли з полиці, в якій кількості, відслідковувати як рухаються руки, розпізнавати обличчя.

Інтернет речей

Почни розмову з машиною, саме під таким гаслом технічний гігант, компанія Samsung, презентувала надрозумні холодильники, які можуть заговорити із своїм власником, розповісти йому останні новини, порекомендувати одягатися відповідно погодним умовам, нагадати про продукти які потрібно купити і що можна приготувати з тих запасів, які вже є.

А стенд компанії Microsoft демонстрував, як їх компанія в кав’ярні впровадила smart-кавоварку. Спеціальні датчики постійно слідкують за станом кавоварки, кількістю зробленої кави, обробляють ці дані і передають їх в спільну систему, що планує поповнення запасів.

Всі рішення про акційні пропозиції, закупівлю продуктів, мерчандайзинг і викладку товарів вже сьогодні можна автоматизувати за допомогою машинного навчання. Технологічні рішення, що були представленні на NRF Retail’s Big Show, надихають та змушують сучасний бізнес трансформуватись відповідно до останніх тенденцій. А щоб встигати слідкувати за інноваційними трендами в бізнесі, переходьте на нашу фейсбук сторінку: https://www.facebook.com/EDIN.UA/

Читайте більше цікавого контенту на сайті