Більше ніж інші види діяльності, ритейл виграє від інтеграції пошукової реклами в різноманітні продукти Google. Для трафіку в офлайновий магазин цілісною є реклама у Картах пошуковика. Інші сектори пошуку по товарам і послугам не мають такого рівня інтеграції, як в ритейлі. У 2019 році на пошукову рекламу від загальних витрат ритейлів на онлайн-рекламу припадатиме 46,3%, в той час як середній показник по всіх галузях становить 41,5%. У 2020 році частка витрат на пошукову рекламу в сфері роздрібної торгівлі збільшиться до 47,3%. Не всі гроші з пошукової реклами надійдуть виключно Google. Певна їх частина буде витрачена на аналогічну рекламу в Amazon. Велика кількість дрібних та середніх ритейлерів збирається збільшити свої витрати саме на цей майданчик.
Попит на пошукову рекламу в ритейлі зростає
Провайдер е-документообігу EDIN повідомляє, що пошукова реклама швидко зростає як рекламний формат в сфері роздрібної торгівлі. Прогнозується, що впродовж 2019 року сфера ритейлу у США витратить на 22% більше на пошукову рекламу, ніж з минулим роком, а в 2020 витрати зростуть ще більше.