Зв'яжіться з нами:

Реалізація молочних товарів через сервіс EDIN-Market: на прикладі ТМ «Ласунка»

 

EDIN Market – спеціально розроблене інтегроване рішення для продавців, яке націлене на збільшення продажів без залучення додаткових ресурсів.

Впровадження технології EDIN у бізнес процеси компанії сприяє оптимізації взаємодії з дистриб’юторами, дозволяє урізноманітнити асортимент продукціїї у торгових точках, а також розширити географію покриття та вийти на міжнародний ринок. За допомогою мобільного застосунку EDIN Market Ви зможете швидко інформувати свою аудиторію щодо акцій та запуску промо новинок. Отримання замовлень та інших документів постачання від усіх торгових точок відбувається напряму до облікової системи без задіяння кол-центру, месенджерів, електронної пошти. Якісна система аналізу ефективності та звітності  дозволить завчасно планувати закупівлі та прискорено реагувати на попит сезонних та акційних лідерів продажу.

Проблематика замовлення молочної продукції та їх вирішення

Сегмент молочної продукції для продавців є одним із найскладніших для роботи. Адже така продукція швидко псується і в разі виникнення затримок з поставками або ускладення умов зберігання виникає дуже багато проблем, вирішення яких повинне бути оперативним та ефективним. Окрім цього, доволі часто тапляються й інші ускладнення:

  • Відсутність інформації про актуальність залишків та ускладнення своєчасного наповнення запасів
  • Проблеми з постачанням – брак усіх необхідних логістичних даних для оптимізаціїї процесів доставки
  • Неможливість кастомізувати замовлення під потреби конкрених покупців
  • Відсутність можливості формувати та надавати доступ до прайс-листу партнерам з різними рівнями знижок
  • Брак цифрових рішень, які могли б суттєво полегшити і спростити процеси поставок

Сервіс EDIN Market спеціально розроблений для вирішення складних задач та проблем, з якими стикаються продавці молочної продукції. Покращуйте управління поставками, забезпечуйте прозорість та контроль на всіх етапах торгівлі завдяки автоматизації процесу продажу та закупівель молочної продукції.

 

Досвід ТМ «Ласунка» в оптимізації замовлень з EDIN Market

ТМ «Ласунка»– виробник морозива в Україні з 1997 року. На початку впровадження ЕДО для компанії був проведений ретельний аналіз, який дав змогу зрозуміти специфіку конкретного кейсу та виділити основні проблеми, на яких варто було зосередитися передусім:

  • Відсутність єдиного узгодженого формату для замовлення. Дистриб’ютори формували замовлення у довільних формах, що суттєво сповільнювало їх обробку та виконання.
  • Застаріла інформація у прайс-листі, через що в замовлення потрапляли позиції товарів, які були відсутні на складі, або зняті з виробництва
  • Відсутність єдиного сервісу обробки замовлень. Замовлення приймалися з різних джерел та в різному форматі. Опрацювання таких замовлень сповільнювалося.
  • Відсутність єдиного каналу комунікації ускладнювала зворотній зв’язок з клієнтом, відповідно збільшувалася кількість помилок у процесі оформлення
  • Необхідна інформація щодо відвантажень та поставок товарів зберігалася на папері. Коригування і зміни щодо поставок займали багато часу, що призводило до значних затримок дистрибуції.

В чому полягала суть супроводу від EDIN для ТМ «Ласунка»:

  • Аналіз бізнес-процесів компанії
  • Опис та затвердження майбутнього релізованого проекту
  • Налаштування інтеграції та підготовка інструкцій
  • Тестування впроваджених рішень
  • Затвердження сценаріїв
  • Продуктивний запуск та масштабування
  • Окремі консультації та супровід дистриб’юторів на всіх етапах: підключення, інтеграція та інше

В результаті впровадження е-документообігу було налагоджено низку важливих процесів, які вирішили пріоритетні задачі:

  • Створений структурований прайс-лист з актуальними цінами для дистриб’юторів
  • Налагоджений процес формування замовлень з оперативною та актуальною інформацією на всіх етапах його виконання
  • Налаштована платформа для єдиної системи формування та зберігання документів за замовленнями, швидкий пошук даних
  • Прискорення та автоматизація обробки замовлень

Супровід EDIN з ТМ «Ласунка» триває. Зараз в процесі роботи переналаштування відправки е-ТТН та Видаткової накладної, автоматизація обміну документацією з мережами на єдиній платформі, повна заміна паперових носіїв та інше. Далі буде…