Strike Rate — це один із важливих та корисних KPI для вимірювання продуктивності роботи торгових представників. Цей показник дає змогу розуміти, який відсоток відвідувань точок продажу став успішним і згенерував замовлення.
До прикладу, якщо торговий представник відвідує 100 магазинів і успішно продає товари в 60 з них, то його Strike Rate становить 60%.
Таким чином, чим вищий показник – тим краща робота торгового представника.
Як збільшити показники Strike Rate:
- Підвищення кваліфікації торгових представників. Залучення персоналу до тренінгів та навчальних процесів, які дозволять опанувати нові навики та стратегії
- Зміна мотиваційної політики, яка буде стимулювати торгових представників покращувати ефективність та збільшувати рівень продажів
- Автоматизація та використання готових ІТ рішень, яка буде спрощувати процес продажу і дозволить безпосередньо моніторити та оцінювати роботу торгових представників
- Збір даних та аналітика для відслідковування ефективності роботи торгових представників – дасть змогу бачити весь процес роботи загалом, аналізувати проблеми та швидко усувати їх.
Сьогодні існує велика кількість сервісів та інструментів, за допомогою яких можна не лише контролювати показники Strike Rate, а й сприяти їх покращенню для збільшення ефективності.
Серед них такі:
- SoftServe SalesWorks – універсальне, гнучке SFA-рішення для автоматизації роботи польових команд
- Spot2D PRADATA – аналітична система для збору інформації щодо руху товару по ланцюгах дистрибуції
- ABM Digital Distribution – хмарний сервіс, що забезпечує ефективне управління дистрибуцією та торговими агентами
- EDIN Market для продавців – системне рішення для торгових представників у вигляді мобільного застосунку. Головна мета рішення – автоматизація та збільшення продажів. Додаткові переваги EDIN Market для продавців:
- Виконання плану продажів: контроль динаміки продажів та отримання замовлень від торгових точок 24/7
- Розширення географії покриття
- Розширення асортименту в торгових точках
- Залучення нових клієнтів
- Аналіз ефективності роботи
- Оптимізація клієнтського сервісу: отримання замовлень та інших документів постачання від усіх торгових точок напряму до облікової системи