Зв'яжіться з нами:

Що таке Strike Rate: як оцінити ефективність вашого торгового агента

 

Strike Rate — це один із важливих та корисних  KPI для вимірювання продуктивності роботи торгових представників. Цей показник дає змогу розуміти, який відсоток відвідувань точок продажу став успішним і згенерував замовлення.

 

До прикладу, якщо торговий представник відвідує 100 магазинів і успішно продає товари в 60 з них, то його Strike Rate становить 60%.

Таким чином, чим вищий показник – тим краща робота торгового представника.

 

Як збільшити показники Strike Rate:

  • Підвищення кваліфікації торгових представників. Залучення персоналу до тренінгів та навчальних процесів, які дозволять опанувати нові навики та стратегії
  • Зміна мотиваційної політики, яка буде стимулювати торгових представників покращувати ефективність та збільшувати рівень продажів
  • Автоматизація та використання готових ІТ рішень, яка буде спрощувати процес продажу і дозволить безпосередньо моніторити та оцінювати роботу торгових представників
  • Збір даних та аналітика для відслідковування ефективності роботи торгових представників – дасть змогу бачити весь процес роботи загалом, аналізувати проблеми та швидко усувати їх.

 

Сьогодні існує велика кількість сервісів та інструментів, за допомогою яких можна не лише контролювати показники Strike Rate, а й сприяти їх покращенню для збільшення ефективності.

 

Серед них такі:

  • SoftServe SalesWorks – універсальне, гнучке SFA-рішення для автоматизації роботи польових команд
  • Spot2D PRADATA – аналітична система для збору інформації щодо руху товару по ланцюгах дистрибуції
  • ​​ABM Digital Distribution – хмарний сервіс, що забезпечує ефективне управління дистрибуцією та торговими агентами
  • EDIN Market для продавців – системне рішення для торгових представників у вигляді мобільного застосунку. Головна мета рішення – автоматизація та збільшення продажів. Додаткові переваги EDIN Market для продавців:
  • Виконання плану продажів: контроль динаміки продажів та отримання замовлень від торгових точок 24/7
  • Розширення географії покриття
  • Розширення асортименту в торгових точках
  • Залучення нових клієнтів
  • Аналіз ефективності роботи
  • Оптимізація клієнтського сервісу: отримання замовлень та інших документів постачання від усіх торгових точок напряму до облікової системи