Спершу варто зазначити майданчики, які формують умови продажів в онлайні сьогодні – Amazon, Google, Facebook та Instagram. Саме ці ресурси є найвпливовішими у створенні умов для рітейлу в Інтернеті. Це обумовлено найбільшою кількістю користувачів та необхідним функціоналом для реалізації. Короткий фулфілмент Оформлення замовлення онлайн з доставкою – це вже не новина. В будь-якому випадку клієнт має чекати своєї черги і це збільшує конкуренцію. Тому сьогодні найактуальнішими для онлайн-магазинів інструментів будуть покупки однією кнопкою (коли користувач перед цим вже зареєстрований і всі його дані, разом з адресою, внесені) та швидка доставка за вказаною адресою. Готові бокси покупок Користувач, який часто замовляє один і той же перелік продукції, може сформувати собі кошик, в якому завжди буде знаходитись список необхідних товарів. Так, йому не доведеться знову шукати той самий порошок чи зубну пасту, яку він замовляє щомісяця, достатньо буде просто зайти до свого облікового запису і замовити усе необхідне одразу. Ефективність реклами Врегулювання стратегій рекламних кампаній у рамках ситуативного маркетингу - ось про що необхідно дбати продавцям. За допомогою персоналізації даних, компанії зможуть швидко реагувати на потреби кожного з покупців. Оптимізація даних Без налаштованого процесу всередині компанії, ефективна робота з клієнтами неможлива. Оптимізація роботи з передачею інформації, її зберіганням та формуванням - найважливіше для компаній, які позиціонують себе сучасними.
Що впливатиме на інтернет-торгівлю в 2020 році
Провайдер е-документообігу EDIN ознайомився з дослідом консалтингової компанії ChannelAdvisor щодо тенденцій, які будуть змінювати e-commerce у 2020 році.