Влітку 2019 року Дослідний Інститут Великобританії Capgemini провів опитування серед 850 it-фахівців у галузі кібербезпеки. 60% респондентів підтвердили, що рішення на базі штучного інтелекту є виправданими та функціональними, які повністю задовольняють потреби компаній. В сфері маркетингу також активно застосовують AI-інструменти: нейромаркетинг, чат-боти, онлайн аналіз даних про покупців. Застосування штучного інтелекту в рекламі та стратегії просування компанії на ринку має ефективні результати. Одна з відомих соціальних мереж нещодавно підключила штучний інтелект, який генерує заголовки до статей, спираючись на застосовані слова в ній. В 45% заголовок, який згенерував додаток, був нічим не гірше, ніж у назві, яку створила людина. Відома мережа фаст фуду McDonald`s збирається викупити компанію Apprente, яка використовує AI для розпізнавання голосових замовлень drive-thru. Рішення пришвидшує обслуговування, крім McDrive компанія також планує використовувати сервіс в кіосках самообслуговування та в мобільному додатку. Співробітники Apprente увійдуть до групи McD Tech Labs, яка є технічним відділом McDonald`s. Діджиталізація поглинає компанії, але це не є шкодою для їх розвитку. Цифрова революція рухає бізнес вперед, надаючи йому нові можливості, які з кожним днем впровадити стає все доступніше. Налагодити як внутрішні, так і зовнішні процеси - це основний крок до успіху.
Штучний інтелект в бізнесі: від кібербезпеки до McDrive
Провайдер електронного документообігу EDIN проаналізував попит на рішення із застосуванням штучного інтелекту. Якщо раніше AI сервіси були не такими доступними як технічно, так і фінансово, то сьогодні він є одним з найпопулярніших та ефективних інструментів для бізнесу.