ТМ «Кулиничі» постачають хлібобулочні та кондитерські вироби у роздрібні торговельні мережі через мобільний застосунок: 180 точок вже працюють через EDIN Market
В продуктовому портфелі ТМ «Кулиничі» більше 180 SKU хлібобулочних та кондитерських виробів, а також заморожена продукція, які реалізуються майже у всіх регіонах України, де доставляє логістика.
Для того, щоб вам було простіше придбати улюблений «Тостовий» хліб до сніданку чи булку «Маковик» на десерт у вашому магазині біля дому, Кулиничі автоматизували щоденні процеси замовлень з точками через мобільний застосунок EDIN Market.
EDIN Market – це мобільний застосунок для b2b замовлень, який входить до екосистеми сервісів електронного документообігу EDIN. Робота із застосунком проста – точка компонує «Кошик» з необхідних товарних позицій з мобільного телефону, виробник отримує замовлення онлайн і готує продукцію до постачання.
Про впровадження, цілі та результати з EDIN Market розповідає Володимир Кучеров – керівник відділу маркетингу ТМ «Кулиничі».
Які фактори вплинули на прийняття рішення щодо підключення EDIN Market?
По-перше, це значна економія часу. Щоденні замовлення хлібу та хлібобулочних виробів займають багато часу на обробку замовлень та призводить до неефективного використання ресурсів. Співробітникам доводилося вручну обробляти замовлення, а з В2В платформою процес автоматизувався.
По-друге, це покращення точності. Call-центр не справлявся з обробкою великої кількості вхідних запитів від клієнтів, коли ті телефонували в період з 18:00 до 19:00 і це перевантажували сall-центр. В результаті, збільшувався відсоток помилок при оформленні замовлень, втрачались вхідні замовлення і відповідно впливало на прибуток.
Чому EDIN Market вважаєте важливим для вашого бізнесу?
Дана платформа автоматизує та спрощує весь процес від створення заявки, її обробки та доставки. Такі рішення дозволяють значно зменшити час на оформлення замовлення, мінімізувати людські помилки та забезпечити прозорість процесу для обох сторін, як для продавця, так і покупця.
Також, вважаємо однією з переваг для продавця на торговій точці – це можливість за допомогою мобільного застосунку EDIN Market швидко зробити замовлення у зручний час, не підлаштовуватись під візити торгового представника, а також легко відслідковувати статус оформленого замовлення.
Широкий функціонал сервісу – нарахування знижок, перевірка наявності асортименту, планування графіку поставок, оформлення документів, а також інтеграція з бухгалтерськими системами.
З якими викликами стикнулись під час впровадження нового сервісу?
Для нас було важливо вивантажувати прайс-листи інтегровано. За допомогою консультацій з командою EDIN нам вдалось в короткі терміни налаштувати потрібний функціонал.
В нашій хлібній категорії робота не може зупинятися і важливо мати технічну підтримку 24/7. І ми вдячні команді EDIN, що вони з нами на зв’язку і всі питання вирішуються максимально оперативно і менеджери постійно залучені в процес впровадження.
Стандартна історія, коли для кожної категорії розробляються індивідуальні прайс-листи і відповідно, необхідна опція сегментації клієнтів. Сервіс EDIN Market закриває цю потребу.
Адаптація та навчання співробітників новому інструментарію. До цього потрібно підходити зважено і поступово впроваджувати будь-які нові сервіси. В даному проєкті EDIN надавали детальну інструкцію по роботі з застосунком, проводили навчання і консультували по необхідним питанням.
Скільки точок вже підключено? Які плани на майбутній розвиток спільно з EDIN?
Даний сервіс впровадили нещодавно, але вже успішно протестували на Київському регіоні, на сьогодні підключено більше 180 торгових точок. Ми разом з командою EDIN посилено працюємо в напрямку масштабування і вже розпочали процес впровадження в усіх регіонах України, де є можливість співпрацювати з нами. Ми не плануємо зупинятись на досягненому і плануємо подальшу продуктивну співпрацю з EDIN, яка сподіваємось відкриє нові горизонти оптимізації та виведе бізнес на новий рівень.
З EDIN Market вже працюють ТМ Рум`янець, Vatsak, Київхліб, L`oreal, Mb Foody, Ласунка, Власна Ферма та інші виробники, які постачають власну продукцію у 10 областей України за допомогою застосунку EDIN Market.