Причиною росту передбачають карантин, який вплинув на збільшення об’ємів продажів у e-commerce в цілому, а цікавість до техніки обумовлюється необхідністю наповнювати дім різноманітними гаджетами. Зокрема, вплинула віддалена робота вдома, яка спровокувала ріст продажів ноутбуків на 55%, а також навушників, гарнітур, веб-камер, клавіатур та ін. Стрибок продажів онлайн пояснюється ще тим, що, з локдауном, з офлайну, через неможливість прийти до звичайного магазину та придбати товар, відбувся значний відтік покупців, і, звісно ж, вони були вимушені
звернутися саме до маркетплейсів. В Україні прогнозують подальший ріст продажів онлайн. Незважаючи на те, що карантин все менше впливає на життя людей, звичка купувати через інтернет-магазини залишається та набуває попиту.
Поява можливості менше витрачати часу на побутові потреби - це шлях до повної автоматизації всіх процесів життєдіяльності. Безумовно, що крім власних потреб, електронні рішення стають необхідністю у бізнесі - CRM-системи, сервіси для аналізу ефективності сайтів онлайн, електронний документообіг та ін. Кожне з сучасних цифрових рішень направлене саме на оптимізацію часу та прискорення cash flow.