Безкоштовний та простий сервіс для швидкого
підписання документів
Умови тарифікації корегуються згідно правил користування платформою
Впровадження ЕДО дозволило автоматизувати більшість етапів документообігу, що в свою чергу прискорює бізнес-процеси, дає змогу обробляти велику кількість документів з мінімальними трудовитратами, мінімізує помилки спричинені людським фактором. Особисто для мене великою перевагою в роботі з е-документами є швидкість – не потрібно чекати оригінали документів, шукати підписанта чи бути на робочому місці, щоб підписати необхідні документі, та чекати поки документи отримає контрагент. Процеси, які раніше займали декілька днів, тепер вирішуються за декілька годин. Документ можна підписати навіть у дорозі з телефону”, – Сіньков Сергій, Керівник відділу контроля дебіторської заборгованості, ДП «Лакталіс-Україна».
Інтеграційні рішення: 1C | BAS, ERP, CRM, ECM, BPM, Bitrix24, Creatio CRM
Рішення для маркетплейсів та B2B проектів: iFrame
Зверніться до наших фахівців, і ми розробимо для вас індивідуальну пропозицію