Торговий представник простими словами.
Торговий представник — це фахівець, який займається продажем продуктів або послуг від імені компанії. По суті – це місток, який забезпечує зв’язок між компанією та її клієнтами (наявними чи потенційними). Основним обов’язком таких працівників є просування та продаж продуктів або послуг компанії клієнтам. Та попри це, торгові представники керують і багатьма іншими процесами, які є не менш важливими та ключовими для успішної роботи бізнесу.
До них належать:
- Пошук та залучення потенційних клієнтів: дослідження та пошук нових можливостей для розвитку бізнесу.
- Презентація продуктів або послуг: демонстрація характеристик, переваг і цінностей того чи іншого продукту.
- Комунікація з клієнтами: узгодження цін, знижок, варіантів оплати, а також залагодження конфліктів та вирішення проблем.
- Продажі: відстеження та контроль над угодами, обробка замовлень, завершення транзакцій.
- Клієнтська підтримка: супровід клієнтів 24/7, консультування та надання необхідної супутньої допомоги.
- Звітність: моніторинг продажів та зворотний зв’язок з компанією.
- Дослідження ринку: оцінка потреб клієнтів для подальшого коригування та удосконалення маркетингових стратегій.
- Репрезентативний: представлення компанії на виставках, конференціях, форумах тощо.
Таким чином, вибудовуючи тривалі та продуктивні стосунки з клієнтами, торгові представники стають обличчям самої компанії. Зрозуміло, що ця роль передусім передбачає зростання продажів продуктів чи послуг. Проте, не менш важливим є вміння «тримати планку» та забезпечувати потреби клієнтів для успішного позиціонування компанії на ринку. По суті, торгові представники стимулюють продажі, підтримують клієнтів, представляють бренд компанії. В сукупності, їх внесок в роботу компанії напряму впливає на прибуток, лояльність клієнтів і довгостроковий успіх компанії на ринку.
Роль торгового представника вимагає стійкості, адаптивності та клієнтоорієнтованого підходу. Саме тому, для більшої ефективності та оптимізації базових процесів, торгові представники можуть використовувати у своїй роботі низку сервісів: CRM системи, інструменти з аналізу і підтримки продажів, сервіси з пошуку та генерації нових клієнтів, інструменти для автоматизованої комунікації, програми для збору та аналізу аналітики тощо. Зараз створена величезна кількість таких продуктів. Та для полегшення і пришвидшення роботи торгових представників сервіс EDIN Market розробив унікальний мобільний застосунок для продавців, який зібрав докупи всі необхідні інструменти для ефективної та продуктивної роботи. Збільшуйте прибуток торгового бізнесу за рахунок стимулювання продажів, розширення покриття, залучення нових клієнтів в мобільному додатку, який дозволить оптимізувати роботу торгових представників і зосередити їх на виконанні інших задач, таких як розширення клієнтської бази, мерчандайзинг та робота з конкурентами.