У рітейлі виділяють чотири основних вектори діджиталізації, які є суттєвими інструментами для популяризації бренду: Налагодити бізнес-процеси, що безпосередньо включають в себе і логістику, допоможуть EDI-провайдери, які пропонують сервіси з обміну е-документами: ЮЗД, EDI, сертифікати та ін. Сьогодні автоматизувати надсилання та узгодження електронних документів можна ще швидше. Наприклад, послуги е-провайдера EDIN пропонують передачу цілими пакетами документів з можливістю підписання Mobile ID. Для забезпечення захисту підприємства існують комплексні рішення з урахуванням корпоративної мережі, зв'язку, IT інфраструктури, та зовнішніми системами безпеки. Деякі складові захисту можна використовувати у маркетингових цілях, наприклад, відеонагляд в точці продажу допоможе легко проаналізувати періоди активності покупців та цільову аудиторію. Полегшують та прискорюють роботу персоналу з продажами системи електронних цінників ESL (Electronic Shelf Labels), що пов'язані з обліковою системою підприємства і дозволяють миттєво переоцінювати всі товари в магазині, проводити акції буквально по годинах і хвилинах. ESL дозволяють виводити інформацію про ціну і властивості товару на екрані, розташованому в безпосередній близькості від самого товару в торговому залі. Електронні цінники - це більш сучасна і екологічна заміна традиційним паперовим. Діджитал маркетинг - не новинка для всіх брендів, які вийшли в онлайн. Проте, кожного року з'являються нові тренди. В 2019 році найрелевантнішими прогнозуються чат-боти, інтеграція з голосовими та відео сервісами, включаючи голосове SEO, та контент користувача - відгуки, фото з вказаною локацією та ін. Ще більше новин читайте у нас на сайті.
Як підвищити конкурентоспроможність у рітейлі через цифрові технології
Провайдер електронного документообігу EDIN проаналізував сучасні технології, які допоможуть рітейлу налагодити бізнес-процеси та збільшити продажі. Сьогодні суспільство активно використовує всі можливі технологічні канали для отримання інформації. Діджиталізація заощаджує час, допомагає здійснювати індивідуальний підхід до споживача, та є екологічним інструментом. В сучасному світі без неї не уявляє своє існування жоден розвинений бізнес.