е-ТТН (електронна товарно-транспортна накладна) – це електронний документ, який встановлює та регулює перевезення вантажів. е-ТТН – це сучасна заміна паперової накладної. Наявність електронної товаро-транспортної накладної під час перевезень в зоні зовнішньої та внутрішньої торгівлі є обов’язковою складовою процесу.
Обмін електронними товарно-транспортними дає змогу прискорити облік товарів та розрахунки за перевезення вантажу.
Для того, щоб запуск е-ТТН був швидким та вдалим, важливо користуватися експертними сервісами, які мають в своєму досвіді успішні кейси. Саме такі сервіси пропонує EDIN – перший провайдер в Україні, який пройшов тестування від Міністерства інфраструктури для обміну е-ТТН. Обираючи EDIN е-ТТН, компанії гарантовано отримують експертну підтримку на кожному етапі переходу від паперових до електронних документів, забезпечуючи безперервність бізнесу.
Який алгоритм запуску електронних ТТН разом з EDIN е-ТТН?
- Розгляд та оцінка поточних процесів.
Починаємо процес запуску електронних ТТН з вивчення робочих бізнес-процесів з паперовими ТТН. Це дасть змогу зрозуміти, яким чином їх застосувати та правильно налаштувати під електронний документообіг.
- Розробка сценаріїв адаптації.
На даному етапі важливо розробити та підготувати всі можливі варіанти налаштування вже існуючих бізнес-процесів для переходу на е-ТТН та електронний документообіг.
- Інтеграція з обліковими системами.
Налаштування інтеграції е-ТТН під потреби облікових системам для безперебійного обміну документами.
- Навчання персоналу та контрагентів.
Проводимо навчання для ваших співробітників та контрагентів, щоб забезпечити їх готовність до роботи з е-ТТН.
- Запуск тестових перевезень.
Проводимо пілотні постачання з використанням е-ТТН, отримуємо зворотний зв’язок і тестуємо процеси перед повноцінним запуском.
- Продуктивний запуск.
Після успішного тестового запуску, здійснюємо повноцінний запуск е-ТТН у вашу операційну діяльність, забезпечуючи продуктивний обмін документами.
- Поступове розширення.
Підключаємо всіх контрагентів до е-ТТН для повного охоплення бізнес-процесів і подальшого масштабування рішення у вашій компанії.
Інтеграція з EDIN дозволяє зменшити витрати, заощадити час на адміністративних процесах та автоматизувати документообіг. Екосистема EDIN підтримує різні бізнес-процеси, включаючи дистрибуцію, роботу з торговельними мережами та постачальниками сировини.
Зробіть свій бізнес сильнішим із EDIN.