Зв'яжіться з нами:

Як запустити електронну ТТН в компанії?

е-ТТН (електронна товарно-транспортна накладна) – це електронний документ, який встановлює та регулює перевезення вантажів. е-ТТН – це сучасна заміна паперової накладної. Наявність електронної товаро-транспортної накладної під час перевезень в зоні зовнішньої та внутрішньої торгівлі є обов’язковою складовою процесу.

Обмін електронними товарно-транспортними дає змогу прискорити облік товарів та розрахунки за перевезення вантажу.

Для того, щоб запуск е-ТТН був швидким та вдалим, важливо користуватися експертними сервісами, які мають в своєму досвіді успішні кейси. Саме такі сервіси пропонує EDIN – перший провайдер в Україні, який пройшов тестування від Міністерства інфраструктури для обміну е-ТТН. Обираючи EDIN е-ТТН, компанії гарантовано отримують експертну підтримку на кожному етапі переходу від паперових до електронних документів, забезпечуючи безперервність бізнесу.

Який алгоритм запуску електронних ТТН разом з EDIN е-ТТН?

  1. Розгляд та оцінка поточних процесів. 

Починаємо процес запуску електронних ТТН з вивчення робочих бізнес-процесів з паперовими ТТН. Це дасть змогу зрозуміти, яким чином їх застосувати та правильно налаштувати під електронний документообіг.

  1. Розробка сценаріїв адаптації. 

На даному етапі важливо розробити та підготувати всі можливі варіанти налаштування вже існуючих бізнес-процесів для переходу на е-ТТН та електронний документообіг.

  1. Інтеграція з обліковими системами.

Налаштування інтеграції е-ТТН під потреби облікових системам для безперебійного обміну документами.

  1. Навчання персоналу та контрагентів.

Проводимо навчання для ваших співробітників та контрагентів, щоб забезпечити їх готовність до роботи з е-ТТН.

  1. Запуск тестових перевезень.

Проводимо пілотні постачання з використанням е-ТТН, отримуємо зворотний зв’язок і тестуємо процеси перед повноцінним запуском.

  1. Продуктивний запуск.

Після успішного тестового запуску, здійснюємо повноцінний запуск е-ТТН у вашу операційну діяльність, забезпечуючи продуктивний обмін документами.

  1. Поступове розширення.

Підключаємо всіх контрагентів до е-ТТН для повного охоплення бізнес-процесів і подальшого масштабування рішення у вашій компанії.

Інтеграція з EDIN дозволяє зменшити витрати, заощадити час на адміністративних процесах та автоматизувати документообіг. Екосистема EDIN підтримує різні бізнес-процеси, включаючи дистрибуцію, роботу з торговельними мережами та постачальниками сировини.

Зробіть свій бізнес сильнішим із EDIN.