У статті №32 Закону “Про забезпечення функціонування української мови як державної” зазначається, що з 16 січня 2020 року вся реклама у ЗМІ має бути виключно українською мовою. Проте для закордонних телеканалів, радіостанцій та журналів, які ведуть мовлення однією чи кількома офіційними мовами ЄС, можливе розміщення реклами українською та цими мовами. Російська мова – не мова ЄС, до таких відносяться англійська та французька. Щодо реклами в онлайн-середовищі, статті, яка б регулювала це питання, в Законі немає. Зазначимо,що стаття 32 починається з формулювання, що мовою реклами в Україні є державна мова. У частині 4 статті 30 зазначено про суб'єктів електронної комерції, що надають послуги в Україні, які мають застосовувати українську мову “у разі поширення комерційного електронного повідомлення”, під визначення якого підпадають також рекламні повідомлення онлайн-магазинів та розсилки.
З 16 січня реклама на радіо, ТБ та в друкованих ЗМІ лише українською
EDI-провайдер електронного документообігу EDIN нагадує, що у травні 2019 року був підписаний Закон “Про забезпечення функціонування української мови як державної”. Закон містить різні норми з обов’язкового використання української мови, які вступають у силу в різні терміни. Національна рада з питань телебачення та радіомовлення повідомила, що з 16 січня чинними стануть норми щодо реклами.