Зв'яжіться з нами:

Безпечні маркети: EDIN про організацію площ роздрібних магазинів в період карантину

Провайдер е-документообігу EDIN співпрацює з більш ніж 150 торговельними мережами України, серед яких МETRO, АТБ, Мегамаркет, Будинок Іграшок, Watsons, ЕВА, Таврія-В та ін. Досвід роботи з ТОПовими рітейлерами країни сформував детальне розуміння їх потреб та практик, які вони впроваджують у різних умовах ведення бізнесу, зокрема й в умовах карантину. 

Як сьогодні працюють офлайнові магазини? Які необхідні заходи для захисту відвідувачів, персоналу, та продукції застосовують рітейлери? 5 обов’язкових порад магазинам як організувати робочий простір:

 

  • Персонал – обличчя компанії. Відвідуючи маркет, покупці, в першу чергу, звертають увагу наскільки самі працівники дотримуються захисних заходів, адже саме вони розкладають товари, торкаються готівки. Обов’язково забезпечте персонал масками, рукавицями, антисептичними засобами. Встановіть захисний екран біля каси – це зменшить ризик при контакті касирів та покупців. 
  • Готові онлайн-замовлення. Дозвольте клієнтам користуватися послугами інтернет-магазину та формувати свої замовлення в онлайні, а в офлайнових точках просто забирати вже сформовані пакети.

Організуйте пункт видачі, який буде комфортним та безпечним. Таким чином у вас буде менше скупчення людей, а покупці можуть не ризикувати та економити свій час. 

  • Візуальні правила. Хоча всі й пам’ятають про дистанцію та маски, проте не завжди це можливо проконтролювати. Біля антисептиків важливо повісити яскраві таблиці, по периметру нагадування про безпечну відстань та рекомендації носити маски.
  • Перепланування площ. Вузькі проходи, маленька кількість кас та вагів у залі створюють скупчення покупців, які заважають дотримуватися необхідної дистанції. Важливо раціонально оцінити приміщення, продумати, чи можливо скоротити кількість стелажів, перерозподілити продукцію. Також, ймовірно, варто контролювати кількість відвідувачів у магазині.
  • Каси самообслуговування. Навіть дві каси зможуть спростити роботу персоналу та уникнути черг. Проте, важливо не забувати, що такі апарати тим більше потребують дезінфекційного оснащення та мають оброблятися ще частіше.