Зв'яжіться з нами:

Дмитро Лунін про інноваційні рішення в e-commerce

Провайдер електронного документообігу ділиться думками управляючого партнера 4E Consulting, Дмитра Луніна, стосовно світових трендів в e-commerce.
Ринок e-commerce зростає щороку вдвічі, спеціалісти знову передбачають використання Quick Response Code, значний підйом очікується в купівлі-продажу через соціальні мережі, про все це розповідає Дмитро Лунін.

Споживай свідомо

До нас цей тренд прийшов з Америки, деякі ще й досі не використовують такий підхід у повсякденному житті. Але є і багато свідомих українців, які живуть слідуючи цьому трендові, тим самим формуючи культуру споживання в нашій країні.
Тренд підтримують і відомі бренди, для прикладу українські дизайнери в цьому році повністю відмовились від використання в своїх колекціях натуральної шкіри та хутра.
Також відомі українські косметичні бренди почали зменшувати використання поліетиленових пакетів, все частіше пропонуючи клієнтам паперові або багаторазові шопери.
Тож, українці позитивно налаштовані до таких переплат, задля збереження екосистеми.

Інтернет-магазини і податки

Продавати online було дуже вигідним ще й тому, що такий магазин не сплачував державі податків, на відмінну від фізичних торгових точок.
Але ситуація змінилась і вже в 2019 році більша частина продавців в Сполучених Штатах Америки податково зобов’язана.
Такий гігант, як Amazon закликає продавати через них, щоб уникнути проблем з державою.
Український ринок поки що не може похизуватись аналогічними досягненнями, адже майже всі online-продавці ведуть тіньовий бізнес, а загальної контролюючої системи поки що немає.
Для нашого ринку глобально нічого не змінилось і ще довго не очікується позитивних зрушень.

Соціальні мережі, як платформа для e-commerce

Скільки можливостей з’явилося у соціальних мереж для online-торгівлі: Instagram допомагає із свого аккаунта створити справжній магазин. Тенденція сучасних компаній така – навіщо створювати сайт, якщо його функцію повноцінно виконують соціальні мережі.

Думка фоловерів і клієнтів на просторах соціальних мереж викликає більше довіри, ніж відгук на сайті.
Зовсім скоро в своїх месенджерах соціальні мережі впровадять функцію розрахунку за товар, спростивши цю операцію до максимуму.

Quick Response Code: “I'll be back”

Всім відомий QR-код, що став чудовою знахідкою для Китаю, в країнах СНГ не викликав такого ажіотажу і з часом зовсім зник. А все через те, що ніхто з українських брендів всерйоз не розглядав цю технологію. Деякий час назад для того, щоб користуватися QR-кодом необхідно було виконати ряд опцій, в тому числі і завантажити окремий додаток. Процес був досить ускладненим, але в 2019 році в сучасних смартфонах можливо буде користуватись QR-кодом без додаткових процесів, тож така інноваційність призведе до повернення технології на український ринок.

E-commerce і автомобіль

Тренд online-торгівлі в машині на українському ринку поки щось мега фантастичне, але в європейському і американському досвіді він набирає популярності. По підрахункам експертів, як тільки компанії почнуть інтегрувати функцію покупки через автомобіль, більше ніж 80 % жителів стануть її користувачами. Адже задумайтесь, скільки покупок ми робимо через свій смартфон по дорозі - це і замовити доставку або самовиніс їжі чи кави, продуктів, ліків, оплатити парковку та багато іншого. Налаштування геолокації допомагають компаніям зрозуміти звідки клієнт їде і куди, а соціальні мережі покажуть всі його вподобання. А щоб встигати слідкувати за інноваційними трендами в бізнесі, переходьте на наш телеграм канал: https://t.me/edin_ua

Читайте більше цікавого контенту на сайті