E-commerce переходить у чати для своїх покупців

е-коммерс переходит в чаты для своих покупателей

EDIN дослідив, що за даними аналізу компанії Simple Texting, більшість користувачів онлайн-магазинів віддають перевагу зворотному зв’язку в месенджерах. 78% з опитуваних підтвердили, що вони ведуть діалог з брендами в текстовому форматі онлайн.

У зв’язку з такою тенденцією, маркетологи рекомендують компаніям збільшувати бюджет на текстові комунікації. Незважаючи на те, що напрямок популярний, існує ряд проблем, через які спілкування у текстовому форматі не ефективне:

  • забагато текстових повідомлень покупцям;
  • однотипність повідомлень;

  • несвоєчасне відправлення повідомлень.

Увагу необхідно сфокусувати саме на мессенджерах, а не на e-mail переписках, оскільки, за даними дослідження, на електронні листи користувачі відповідають впродовж години, в той час як в чатах впродовж 10 хвилин. 

Під час пандемії час проведення онлайн зріс на 49% у 2021 році, порівнюючи з 2020, 61% підтвердив, що розпочав більше переписуватися в мессенджерах та оформлювати замовлення онлайн.