Зв'яжіться з нами:

Найпопулярніші методи в рітейлі для збільшення продажів

EDI-провайдер EDIN постійно стежить за новинами рітейлу. Нещодавно компанія Shopgate, яка займається наданням комерційних рішень для рітейлу, опублікувала звіт про найпопулярніші методи просування серед продавців.

Відповідно звіту Shopgate, рітейл застосовує омнікальні методи для залучення нових клієнтів, підвищення доходів та конкурентної переваги. Більше половини опитаних вважають, що мобільні додатки – один з найважливіших методів омнікальності, а 45% затвердили, що вважають мобільність пріоритетним інструментом в майбутньому.

Також, 46% притримуються думки про важливість закріплення стосунків з постійними клієнтами, тобто створення такої собі довідки, де будуть зазначатися розміри, найчастіші покупки, wish list і т.д. Створюючи відповідну базу, можна буде застосовувати рекламні інструменти з індивідуальним підходом.

Моделі BOPIS (buy online pick-up in store) та BORIS (buy online return in store) для 61% опитуваних є важливими частинами їх стратегії омнікальності. Аналітики Shopgate стверджують, що 90% рітейлерів збираються застосувати ці два методи протягом 2-х років.

Інструмент BOPIS передбачений для тих покупців, що здійснюють конверсію в Інтернеті, проте обирають самостійно забрати товар в магазині. Майже 70% таких клієнтів, здійснюють додаткові покупки під час отримання свого замовлення.

Модель BORIS застосована для тих, хто купує в онлайні, замовляє доставку, а потім повертає товар в одному з магазинів. Під час повернення товару, продавець може вмовити відвідувача замінити його на інший, або купити ще щось.

BOPIS та BORIS є одними з найяскравіших моделей омнікальності. В них застосовуються як офлайнові, так і діджитал-інструменти для просування бренду та збільшення конверсій. Сьогодні близько 85% покупців стверджують, що здійснювали додаткові покупки під час того, як забирали або повертали товар.