Прямі трансляції стають обов’язковим інструментом в галузі інтернет-маркетингу. Facebook, Instagram, YouTube та інші мережі наближають бренди до покупців, а прямі ефіри підвищують їхню лояльність до товарів і послуг. Для того, щоб транслювати свій захід у Facebook, не потрібно вивчати, як користуватися окремими інструментами. Більшість із них працює вже після кількох кроків. Для трансляції можна використати будь-яку соцмережу з функцією прямого ефіру. З обладнання потрібна лише камера телефону. Відео привертає найбільше уваги користувачів. Якщо воно цікаве — його охоче дивляться і діляться з друзями. Це кидає виклик традиційним маркетинговим обмеженням та наближує бренд до аудиторії. Прямі ефіри зручні для обох сторін. Ви заробляєте, а клієнти заощаджують час, гроші та сили, просто дивлячись пряме включення з конференції в Києві, а перебуваючи при цьому в іншому кінці країни. Завдяки доступним технологіям, наявності відповідного обладнання, будь-який користувач інтернету доступний для створення власної трансляції. Більше того, для тисяч ентузіастів це стало основним історичним доходом: глядач при бажанні може підтримувати автора, вносячи певну сумму. У цій галузі лідерство стабільно залишається за кіберспортсменами, які вкедуть трансляцію ігрового процесу. Головна складність при цьому - використання уважної аудиторії: створити не просто банальне просування гри, а теперішнє шоу, яке буде цікаво дивитися. Стримігові платформи розбиті на чотири типи: У списку не згадані готові платформи для ОТТ-провайдерів, які поставляються такими компаніями як MLBAM, Verizon Digital Media Services, Anvato і iStreamPlanet. Перегляд контенту онлайн став відмінною заміною скачування файлів. Ви не витрачаєте вільний простір на жорсткому диску (звичайно, якщо не забуваєте час від часу чистити тимчасові файли на пристрої), а відразу переглядаєте або слухаєте завантажуване. Такі сервіси потроху вбивають торренти, тому що все більше людей переходить на стрімінг з постійних закачувань. При цьому популярні сервіси легалізують перегляд всього того, що ви хочете, тому що ви просто оплачуєте підписку на певний час. Виходить те ж телебачення (або радіо), але з більш розширеним функціоналом і відсутністю запланованої програми передач з обов'язковими рекламними паузами.Навіщо вашому бізнесу потрібні прямі ефіри
Як використовувати потокове відео в реальному часі
Приклади майданчиків для створення відео
Навіщо Live-Streaming малому бізнесу
Live-Streaming— це відео-трансляція наживо певних подій, доступна для перегляду у режимі реального часу через мережу Інтернет. Один з найкращих і найоперативніших способів повідомлення з місця подій. Стримери користуються переважно телефонами чи планшетами, що дає їм змогу не привертати до себе увагу та бути досить мобільними.