EDIN – eПідпис ідеально підходить для обміну: Це універсальний додаток, який підходить абсолютно всім, від айтішника до бухгалтера. EDIN-еПідпис буде корисним усім, хто обмінюється електронними документами, його використання надає можливість надсилати, отримувати, підписувати документи будь-де з доступом до Інтернету.
Переваги EDIN -eПідпис:
- Додаток БЕЗКОШТОВНИЙ та БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ за кількістю документів.
- Рішення дозволяє зберігати документи у хмарі.
- Вам не потрібно друкувати, сканувати, відвозити чи надсилати поштою на підпис документ.
- EDIN-еПідпис — простий та зрозумілий! Не потрібно розбиратися у складних системах електронного документообігу.
Встановіть додаток EDIN-еПідпис та пришвидшіть свої процеси роботи з документами прямо зараз за посиланням https://bit.ly/news-post-widget
Покрокова інструкція як підписати документ у Google Docs та Google Drive за посиланням https://drive.google.com/file/d/167jkZN_PPmG64FVjN_JfYZwRIPSe8f5a/view?usp=sharing