Зв'яжіться з нами:

Огляд поведінки українського покупця у 2020 році

Провайдер електронного документообігу EDIN є постачальником послуг для багатьох торговельних мереж України. Саме тому ми постійно стежимо за новими тенденціями, прогнозами та змінами у рітейлі.

Безперечно, пандемія вплинула на звички людей в усьому світі, і покупки не стали виключенням. Проте, українці змогли пережити паніку швидше, ніж жителі інших країн, й купівельна поведінка не особливо змінилася. Хоча це й не відміняє того, що стурбованість в Україні є високою.

Паніка зіграла роль у покупці продуктів “із запасом”, українці купували продукти, які мають довгий термін зберігання: цукор, крупи, борошно, консерви та ін.

Коли перша хвиля пройшла, населення зрозуміло, що ситуація з коронавірусом - це надовго, і почали вироблятися нові звички: покупки в одному місці або онлайн шопінг, щоб уникати місць скупчення людей. 

Якщо у перші тижні українці, з метою економії, перейшли на більш дешевші продукти, то потім таки повернулися до більш дорогих продуктів. Під час великодніх свят, кількість покупок в Україні зросла на 31%. Наразі купівельна поведінка стабільна.