Якщо раніше більшість покупок в здійснювалися в офлайні, що стосується продуктів, то сьогодні ситуація змінилася – навіть свіжі овочі замовляють з інтернету. Заклади харчування також збільшили кількість пропозицій з доставки страв додому, оскільки вони взагалі отримали заборону на функціонування у звичному режимі. Зростання замовлення з сайтів та мобільних додатків
Нові види доставок
Із зростанням схвильованості щодо особистого контакту між людьми, компанії запропонували ввести два нових види доставки - “залиште біля дому” (замовлення залишають на порозі домівок) та безконтактне пакування їжі, яке передбачає відсутність участі у фасуванні страв людей.
Чи створять ці нові тенденції покупок постійні зміни в поведінці споживачів після завершення спалаху коронавируса? Оскільки все більше людей залишаються вдома і роблять покупки в інтернеті, рітейлери, які пропонують онлайн-покупки та послуги доставки, зможуть розвиватися в такий час і надавати своїм клієнтам той досвід здійснення покупок, який їм потрібен найбільше.