Зв'яжіться з нами:

Під час карантину рітейл переходить на онлайн-торгівлю

Провайдер електронного документообігу EDIN зібрав інформацію, щодо того, якій формі торгівлі буде віддавати перевагу рітейл під час карантину. Для того, щоб не обмежувати своїх покупців у придбанні та виборі товарів, багато магазинів забезпечуватиме можливість покупок онлайн.

Зростання замовлення з сайтів та мобільних додатків

Якщо раніше більшість покупок в здійснювалися в офлайні, що стосується продуктів, то сьогодні ситуація змінилася – навіть свіжі овочі замовляють з інтернету. Заклади харчування також збільшили кількість пропозицій з доставки страв додому, оскільки вони взагалі отримали заборону на функціонування у звичному режимі.

Нові види доставок

Із зростанням схвильованості щодо особистого контакту між людьми, компанії запропонували ввести два нових види доставки - “залиште біля дому” (замовлення залишають на порозі домівок) та безконтактне пакування їжі, яке передбачає відсутність участі у фасуванні страв людей.

Чи створять ці нові тенденції покупок постійні зміни в поведінці споживачів після завершення спалаху коронавируса? Оскільки все більше людей залишаються вдома і роблять покупки в інтернеті, рітейлери, які пропонують онлайн-покупки та послуги доставки, зможуть розвиватися в такий час і надавати своїм клієнтам той досвід здійснення покупок, який їм потрібен найбільше.