Зв'яжіться з нами:

Рейтинг: ТОП-5 компаній в Україні, які найефективніше використовують електронну ТТН EDIN у внутрішніх переміщеннях

 

Провайдер електронного документообігу EDIN провів аналітику 3 2021 по 2023 щодо залучення компаній в процеси обміну е-ТТН під час перевезень. Серед 4000 клієнтів EDIN, ми обрали TOP 5 компаній, які ефективно почали цифровізацію своїх перевезень.

У 2021 році кількість учасників перевезень була наступною: мережі – 5, постачальники – 9, перевізники – 13.

Дані за 2022 рік: мережі – 7, постачальники – 32, перевізники – 172.

У 2023 році показники зросли ще: мережі – 24, постачальники – 134, перевізники – 206.

Окрім зовнішніх перевезень, тобто перевезень між різними учасниками (наприклад, постачальник-перевізник-мережа), електронна ТТН використовується ще у процесах внутрішніх переміщень.

“Внутрішні переміщення в «Монделіс Україна» – це процес переміщення продукції з однієї локації (виробництва, складу) до іншої локації (складу) з відповідним документальним оформленням перевезення по території України” – розповідає Катерина Чернікова, Менеджер по роботі з клієнтами та розвитку логістики в «Монделіс Україна».

Окрім «Монделіс Україна», активними учасниками внутрішніх переміщень, які увійшли до п’ятірки лідерів за даними EDIN, – це Danone, Metro, АТБ та FM Logistic. Кожна з цих п`яти компаній, не очікуючи обов’язковості впровадження е-ТТН від держави, розпочала проект цифрових перевезень. 

Катерина Чернікова виділила переваги імплементації електронної ТТН у внутрішні переміщення:

Електронний формат обміну документами в цьому процесі надає такі можливості й переваги:

  • Можливість віддаленої роботи при обробці документів. Фактично можна найняти людину з будь-якого куточка України для роботи з електронними документами. Цього неможливо зробити з паперовими, бо потребує прив’язки до робочого місця.
  • Швидкість отримання електронних документів на оплату транспортних послуг дозволяє співробітникам транспортного відділу працювати без стресу й поспіху до моменту терміну оплати за послуги. З паперами, зазвичай, лишається лише тиждень часу до моменту, коли потрібно оплатити за транспортні послуги. При ЕДО цей термін скорочується в 2-3 рази.
  • ЕДО – це завжди без втрат. Папір легко втрачається й на відновлення інколи можна витратити тижні, а то й місяці.
  • Для нас це також можливість уніфікувати та стандартизувати процеси на різних складських та виробничих локаціях. Хто, коли й де друкує паперові документи та в який спосіб передає їх на відвантаження чи оплату – кожен робить по-різному на своїх локаціях.
  • Можливість уніфікації – це також унікальна нагода поширити кращий досвід між локаціями й домовитись про схожі й простіші способи взаємодії”.

Звертайтесь до EDIN, щоб дізнатися більше про переваги електронного документообігу та впровадити його у вашому бізнесі.

Отримати консультацію