Monday.com – підходить для планування та відстеження прогресу проектів з урахуванням використаного часу. Trello – безкоштовне рішення для роботи усією командою. Дозволяє відстежувати дедлайни, ставити та обговорювати завдання. Notion – до сервісу входить проста CRM-система, списки завдань та їх моніторинг. Google Meet – дозволяє проводити відеоконференції з 250 учасниками та стрімити для 100 000 чоловік, а самі зустрічі можна записувати на Google Drive. Slack - дає можливість окрем спілкуватися за тематиками з різними командами та окремими учасниками, має голосовий зв`язок та інтеграцію з Dropbox та Google. Telegram - універсальний додаток, який можна використовувати як чат та голосовий зв`язок. Дозволяє знімати відео. Доступний як на комп`ютер, так і смартфон. Toggl - дозволяє відстежувати час, який витрачений на виконання задач, та планування їх у календарі. Yaware - українське рішення, яке дозволяє контролювати робочий час колег та оцінювати ефективність роботи співробітників.Як ставити задачі?
Як спілкуватися?
Як дотримуватися таймінгу?
Робота в режимі карантину: ефективні інструменти
Провайдер е-документообігу EDIN постійно стежить за найактуальнішими новинами. Сьогодні важливою темою є впровадження карантину в Україні, багато компаній перейшли на робочий режим поза офісом. Проте зберігати належну комунікацію зі співробітниками та клієнтами необхідно. Саме тому ми підібрали для вас список інструментів, які допоможуть вести ефективну бізнес-комунікацію.