Зв'яжіться з нами:

Що спільного: Metro C&C, online-конструктор сайтів та бронювання столиків?

EDIN.UA ділиться аналітичними новинами та технологічними рішеннями в світі ритейлу.

Одним з яскравих прикладів активної діджиталізації стала компанія Metro C&C. Компанія Metro C&C з’явилася в Україні ще в далекому 2003 році, зараз дохід компанії складає 491 мільйона євро. За 15 років Metro Cash & Carry відкрили 23 центри оптової торгівлі, та два магазини Бери Вези в Луцьку та Тернополі.

Слідуючи digital-технологіям, Metro C&C створили безкоштовний online-конструктор по створенню сайтів та резервуванню столиків. За допомогою такого сервісу власники закладів зможуть створювати персональні web-сторінки своїх ресторанів. Така опція допоможе багатьом економити на хостингу сайту та його технічному обслуговувані.

Статистика показує невтішні данні – більше 43% ресторанів не мають своїх сайтів, а EatBU
зможе допомогти створити власний лише за декілька хвилин. EatBU має свою вийняткову особливість – завдяки вузькій спеціалізації, сервіс включає лише пріоритетні для HoReCa розділи. Це може бути загальний опис закладу, режим роботи, цінові позиції в меню та ін.

Створюючи подібний сайт, ресторатор може додати більше п’ятисот фотографій закладу, також можна обрати власний дизайн із шаблонів, сервіс буде автоматично налаштовуватись під будь-який пристрій.

Також Metro C&C вдалося спростити процедуру бронювання столиків в закладах і перевести її в режим online. За допомогою цієї опції ресторани зможуть вручну, або автоматично робити підтвердження резерву. Також заклад зможе нагадати відвідувачеві про запланований візит. Відвідувач, після смачної вечері зможе залишити відгук, а також отримати ряд бонусів від закладу. Для рестораторів такий сервіс допоможе в аналізі прибутковості.

Оксана Куликова, директор Управління маркетингу Metro C&C , пояснює: “Зазвичай, намагаючись замовити столик в закладі, я не знаходжу його сайту. Це не може не пригнічувати, адже я піду в той ресторан, де можна попередньо переглянути локацію, ознайомитись з меню, дізнатись про способи оплати. Ресторан без сайту втрачає своїх відвідувачів. Такі заклади не розуміють всі можливості епохи digital, де можна презентувати свою справу в найкращому світлі. Metro C&C вирішили допомогти в розвитку бізнесу наших клієнтів, тому і створили безкоштовну, а головне просту в користуванні business-платформу”.

Ці два сервіси створила талановита компанія Hospitality.digital, яка входит в групу Metro C&C. Будь-який ритейлер, в будь-якій країні може безкоштовно користуватись сайтами.

Читайте більше цікавого контенту на сайті