Зв'яжіться з нами:

Що таке підпис для юридичної особи?

Підпис для юридичної особи, або кваліфікований електронний підпис (КЕП) – це електронний відповідник фізичного підпису, за допомогою якого електронні документи набувають юридичної сили. Використовуючи КЕП юридичні особи можуть підписувати документи в електронному вигляді і це матиме таку ж юридичну силу, як і паперовий документ з власноручним підписом та печаткою.

КЕП – це розширений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті та створений за допомогою засобу створення кваліфікованого електронного підпису.

Підпис для юридичної особи видається лише сертифікованим кваліфікованим постачальником довірчих послуг, що засвідчує його справжність.

Зокрема, КЕП має бути створений з використанням спеціального програмного забезпечення, яке гарантує, що:

  • Тільки підписант має контроль над своїм закритим ключем
  • Дані для створення підпису, що генеруються, управляються кваліфікованим постачальником довірчих послуг
  • Дані для створення підпису є унікальними, конфіденційними та захищеними від підробки

Кваліфіковані електронні підписи (КЕП) забезпечують найвищий рівень гарантії завдяки очній (або онлайн-відео) перевірці особи, цілісності документів та їх невідмовності.

Які найпоширеніші випадки використання кваліфікованих електронних підписів?

Кваліфіковані електронні підписи часто використовуються з:

  • Контрактами або документами, що вимагають КЕП, такими як трудовий договір або податкові документи
  • Документами з високою цінністю або високим ризиком, такими як угоди з високим рівнем доходу, такі як іпотека або позики
  • Документами для підтвердження їх походження, такими як державні закупівлі або тендери
  • Конфіденційними або юридичними документами, такими як угоди про нерозголошення або передачу
  • Юридичними документами, такими як підписання від імені іншої особи

Для того, щоб процес обміну електронними документами був успішним та ефективним доцільно використовувати сучасні рішення та сервіси, спеціально розроблені для обміну е-документами. Скористайтеся послугами EDIN – лідеру е-документообігу. Обирайте серед більше ніж 10 електронних рішень для покращення вашого бізнесу саме те, яке зробить ваш бізнес сильнішим та ефективнішим.