Гнучкий сервіс з індивідуальними налаштуваннями для погодження документів під будь-які запити: від підписання договору з партнером до складних корпоративних рішень для обміну електронними даними
Виставлення рахунків, підписання актів та інших бухгалтерських документів
Надсилання на підпис членам комісії акти на списання, переміщення основних засобів та матеріалів, тощо
Прискорення продажів за рахунок швидкого підпису типових угод або проведення масових договірних кампаній
Надання клієнту можливості надіслати його редакцію пунктів договору, погодження з ним фінальної редакції та підписання угоди з протоколом розбіжностей
Завантаження отриманого від партнера договору та надсилання необхідним учасникам для погодження та збору зауважень
Підписання за хвилини договору про нерозголошення з компаніями та співробітниками
Централізоване керування всіма формами службових записок та погодження їх за будь-яким внутрішнім процесом
Надсилання заяви, формування наказів, отримання анкет, формування особових справ та ін.
Формування із різних джерел комплект документів, безпечне зберігання, швидкий пошук та безперебійний доступ
Підходить для роботи від 2 до 25 співробітників у сервісі
Умови тарифікації корегуються згідно правил користування платформою
Нашими першочерговими цілями були: автоматизація прозорих процедур створення,
заповнення, погодження, підпису та зберігання документів, прискорення внутрішніх
бізнес-процесів та мінімізація ризиків. Для вирішення та закриття цих питань ми
підключили сервіс WhiteDoc від EDIN, який дозволив спростити:
Результатом задоволені на 100%, оскільки ми успішно налаштували більше 40
шаблонів документів, провели навчання персоналу та розпочали продуктивний тест
на реальних документах. Сьогодні понад 50 користувачів працюють у системі
WhiteDoc.
Зверніться до наших фахівців, і ми розробимо для вас індивідуальну пропозицію